Χόρχε Τσίτσαρης υποψήφιος με τον συνδυασμό "Επανεκκίνηση του κοζανίτικου ποδοσφαίρου"

Χόρχε Τσίτσαρης: Το ποδόσφαιρο ήταν, είναι και θα είναι κομμάτι της ζωής μου -  Δήλωση  υποψηφιότητας στις εκλογές της ΕΠΣ Κοζάνης με τον συνδυασμό "Επανεκκίνηση του κοζανίτικου ποδοσφαίρου"
Είμαι γεννημένος 1982 Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο στην  Βαρκελώνη (Ισπανία)  από τα 4.5 μου  χρόνια . έως το 1996 που ήρθα  στην Ελλάδα και στη Σιάτιστα.
Έχω παίξει ποδόσφαιρο στις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα  στην Αναγέννηση Εράτυρας (3 χρόνια) , στη Δόξα Μικροκάστρου (2 χρόνια), στον Εθνικό Βατερού  στην Α.Ε Άνω Κώμης και στον Μακεδονικό Σιάτιστας για 18 χρόνια περίπου. Συνέχισα ως  πρόεδρος στις ακαδημίες του Μακεδονικού Σιάτιστας Μέχρι σήμερα.
Έχω διατελέσει μέλος στο Δ. Σ του συνδέσμου προπονητών ΕΠΣ Κοζάνης. Είμαι κάτοχος διπλώματος ΟΥΕΦΑ Β.
Το ποδόσφαιρο ήταν, είναι και θα είναι κομμάτι της ζωής μου.Νιώθω την ανάγκη  να συνεχίσω να  προσφέρω και μου δίνεται η ευκαιρία  μέσω της υποψηφιότητας μου στις εκλογές της ΕΠΣ Κοζάνης με  τον συνδυασμό  "Επανεκκίνηση του κοζανίτικου ποδοσφαίρου ' με επικεφαλής τον κ. Σάββα Σαλτσίδη 

Σας ευχαριστώ
Χόρχε Τσίτσαρης

Σχόλια