Αθλητές σε καραντίνα |Γιώργος Συμεωνίδης - Μακεδονικός Κοζάνης: Χρειάζεται μεγάλη προσοχή από όλους μας , να τηρούμε όλα τα μέτρα προστασίας και με την βοήθεια του Θεού θα περάσει και αυτό


Χρειάζεται μεγάλη προσοχή από όλους μας , να τηρούμε όλα τα μέτρα προστασίας και με την βοήθεια του Θεού θα περάσει και αυτό.
Ο αθλητισμός είναι τρόπος ζωής για μένα και είναι δύσκολο για έναν αθλητή να μη  γυμνάζεται

Πρωτόγνωρη και δύσκολη στη διαχείριση  η κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού. Αναγκασμένοι είναι  οι αθλητές  να εξοικειωθούν μακριά από τις  αγωνιστικές υποχρεώσεις που βρίσκονται ένα αρκετά  μεγάλο διάστημα . Καινούργια δεδομένα διαβίωσης για όλους
Αθλητές και αθλήτριες μιλάνε στη σελίδα  "Ματιές στα σπορ"  για  το πόσο άλλαξε η ζωή τους  λόγω κορονοϊού.
Πώς βλέπουν αυτή την κατάσταση , πως τη βιώνουν αυτοί και τι βλέπουν από δω και πέρα στα πρωταθλήματα που συμμετέχουν ;
 

Ένα σχόλιο γι’  αυτή την πανδημία που δεν έχει προηγούμενο.
Πραγματικά είναι πρωτόγνωρο αυτό που περνάει  η χώρα μας και ειδικά η περιοχή μας. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή από όλους μας ,να τηρούμε όλα τα μέτρα προστασίας και με την βοήθεια του Θεού θα περάσει και αυτό.
 
Εργάζεσαι κάπου Έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα  σου εκτός γηπέδου
Εγώ εργάζομαι στον πρωτογενή τομέα και η καθημερινότητα μου δεν έχει επηρεαστεί όπως σε άλλους τομείς.
 
Σταμάτησε η αθλητική δράση και όλοι είμαστε πλέον στο σπίτι. Πόσο δύσκολο είναι αυτό για έναν αθλητή;
ο αθλητισμός είναι τρόπος ζωής για μένα και είναι δύσκολο για έναν αθλητή να μη  γυμνάζεται καθημερινά στις προπονήσεις του και με τους κατάλληλους ανθρώπους. Προσπαθώ βέβαια όσο μπορώ και εγώ να γυμνάζομαι με το δικό μου τρόπο.
 

Μετά από αρκετά  μεγάλο διάστημα αποχής και εκτός ρυθμού, το σώμα μπορεί να επανέλθει γρήγορα  αν εντέλει ξεκινήσουν πάλι οι αγώνες;  Κάνεις  κάποια γυμναστική αυτό το διάστημα
Οπωσδήποτε θέλει μεγάλο χρονικό διάστημα  να επανέλθει η φυσική κατάσταση σε έναν αθλητή ..1 μήνα ίσως και παραπάνω .. Προσωπικά δεν έχω χαλαρώσει πολύ. Δεν έχω αφήσει τον εαυτό μου.. Γυμνάζομαι όσο μπορώ για να είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να μπω πάλι στο γήπεδο.

Πιστεύεις ότι θα παίξουμε φέτος ποδόσφαιρο ;
 προσωπική μου άποψη είναι ότι φέτος δυστυχώς  δεν θα παίξουμε ποδόσφαιρο. Από του χρόνου Θεού θέλοντος πιστεύω θα αρχίσουμε δειλά -  δειλά με περιοριστικά μέτρα πάλι και χωρίς θεατές.
 
Αν οι αγώνες ξεκινήσουν τη νέα χρονιά νομίζεις πως θα ήταν σωστό να πάμε σ ένα πρωτάθλημα έτσι όπως έχει  προγραμματιστεί ή πρέπει να γίνουν  κάποιες αλλαγές  στην διεξαγωγή του ;
Εγώ πιστεύω ότι το πρωτάθλημα πρέπει να μείνει όπως έχει και ειδικά εδώ στην περιοχή μας που είναι πολύ ανταγωνιστικό. Να συνεχιστεί όπως αρχικά έχει προγραμματιστεί.


 
Το μήνυμα  και οι ευχές που θα ήθελες να στείλεις…
 Φέτος οι γιορτές θα είναι λίγο διαφορετικές αλλά με υγεία και πίστη θα το περάσουμε και αυτό. Εύχομαι σε όλους καλά Χριστούγεννα καλή χρονιά με υγεία αγάπη και ευλογία
 Γ.Σ #10#  MAKEDONIKOS Kozanis FC












Σχόλια