Αθλητές σε καραντίνα| Σταύρος Ζηνόβιος - τερματοφύλακας Μακεδονικού Κοζάνης: Δε θεωρώ αυτό που συμβαίνει πανδημία αλλά επιδημία

 


Δε θεωρώ αυτό που συμβαίνει πανδημία αλλά επιδημία. Είναι καταστροφικό για τη σωματική κατάσταση και ακόμη περισσότερο την ψυχολογική  κατάσταση ενός αθλητή
Πρωτόγνωρη και δύσκολη στη διαχείριση  η κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού. Αναγκασμένοι είναι  οι αθλητές  να εξοικειωθούν μακριά από τις  αγωνιστικές υποχρεώσεις που βρίσκονται ένα αρκετά  μεγάλο διάστημα . Καινούργια δεδομένα διαβίωσης για όλους
Αθλητές και αθλήτριες μιλάνε στη σελίδα  "Ματιές στα σπορ"  για  το πόσο άλλαξε η ζωή τους  λόγω κορονοϊού.
Πώς βλέπουν αυτή την κατάσταση , πως τη βιώνουν αυτοί και τι βλέπουν από δω και πέρα στα πρωταθλήματα που συμμετέχουν ;

 
Ένα σχόλιο γι αυτή την πανδημία που δεν έχει προηγούμενο. 
Κατ'αρχάς προσωπική μου άποψη φυσικά, δεν τη θεωρώ πανδημία, αλλά επιδημία και δε θέλω να το αναλύσω περισσότερο.
 

Εργάζεσαι κάπου Έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα  σου εκτός γηπέδου

Ευτυχώς είμαι από τους τυχερούς που εργάζομαι κ δεν έχω σταματήσει ποτέ, γιατί αν δεν δούλευα κιόλας θα ήμουν έτοιμος για ψυχίατρο! Όταν η ζωή σου είναι το ποδόσφαιρο δεν μπορείς παρά να έχεις επηρεαστεί  από όλο αυτό.
 

Σταμάτησε η αθλητική δράση και όλοι είμαστε πλέον στο σπίτι. Πόσο δύσκολο είναι αυτό για έναν αθλητή;

Αυτό το πράγμα που συμβαίνει είναι καταστροφικό για τη σωματική κατάσταση κ ακόμη περισσότερο για την ψυχολογική κατάσταση ενός αθλητή.
 

Μετά από αρκετά  μεγάλο διάστημα αποχής και εκτός ρυθμού, το σώμα μπορεί να επανέλθει γρήγορα  αν εντέλει ξεκινήσουν πάλι οι αγώνες; Κάνεις  κάποια γυμναστική αυτό το διάστημα

Μετά από τόσο μεγάλο διάστημα εκτός γηπέδου δεν μπορεί να επανέλθει το σώμα ενός αθλητή, ιδίως του ερασιτέχνη αθλητή στην κατάσταση που ήταν πριν
Αν κ έχω ξενερώσει τελείως με όλο αυτό ευτυχώς έχω τα παιδιά μου κ τη γυναίκα μου που με τραβάνε με το ζόρι και πηγαίνουμε λίγο γήπεδο να παίξουμε και να ξεσκάσουμε!


Πιστεύεις ότι θα παίξουμε φέτος ποδόσφαιρο ; 

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να παίξουμε φέτος ποδόσφαιρο.
 

Αν οι αγώνες ξεκινήσουν τη νέα χρονιά νομίζεις πως θα ήταν σωστό να πάμε σ ένα πρωτάθλημα έτσι όπως έχει  προγραμματιστεί ή πρέπει να γίνουν  κάποιες αλλαγές  στην διεξαγωγή του ;

Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι να γυρίσουμε στα γήπεδα και δε με ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα!
 

 
Το μήνυμα  και οι ευχές που θα ήθελες να στείλεις…

 Δεν είμαι από αυτούς που λένε προέχει η υγεία, γιατί οι περισσότεροι απο αυτούς δεν το πιστεύουν!!
Αυτό που ζούμε δεν είναι υγεία είναι καταστροφή της ψυχικής κ σωματικής μας υγείας! Προσωπική μου άποψη φυσικά και δεν θέλω αντίλογο! 
Σχεδόν σε όλο τον κόσμο αν όχι σε όλο σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικές και μη παίζεται ποδόσφαιρο, μόνο στη δική μας χώρα παίζει μόνο η πρώτη επαγγελματική κατηγορία!
Εύχομαι γρήγορη επιστροφή στην κανονικότητα σε όλους μας κ ιδίως στους αθλητές! Υγεία σε όλους μας κ να περάσουμε όμορφα τις γιορτές με τις οικογένειές μας!




Σχόλια