Νίκος Λιάμης: Είμαι ακόμα παίκτης του Εορδαϊκού - Δεν έχω κλείσει σε καμία ομάδα

 Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας του Εορδαϊκού Νίκος Λιάμης έστειλε στη σελίδα μας matiesstasport.blogspot.com  το παρακάτω κείμενο διευκρίνισης. 

"Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω από την μεριά μου ότι ακόμα δεν έχω κλείσει σε καμία ομάδα είμαι ακόμα ποδοσφαιριστής του Εορδαϊκού δεν μου αρέσει να αιωρείται το όνομα μου για κάτι που δεν είναι σίγουρο!!!

Εννοείτε ότι τον πρώτο λόγο αυτή την στιγμή τον έχει ο Εορδαϊκός και το έχω διευκρινίσει από την αρχή με όποια ομάδα και να με πλησίασε!!! 

Η αλήθεια είναι ότι έχω έρθει κοντά με την ομάδα του Ερμή Αμυνταίου,  που είναι όλοι τους άψογοι άνθρωποι και χαρακτήρες χωρίς να με πιέσουν σε κάτι και έχω ξεκαθαρίσει πως αν δεν συνεχιστεί το πρωτάθλημα με την ομάδα που αγωνίζομαι τώρα με μεγάλη μου χαρά θα χαρώ να βοηθήσω και εγώ την ομάδα του Ερμή Αμυνταίου με την οποία κάνω και προπονήσεις την τελευταία εβδομάδα!!!"

Σχόλια