Θανάσης Γκαραβέλης: ΝΠΣ Βόλου ... Εις το επανιδείν ..!

 

Ο Θανάσης Γκαραβέλης δεν θα συνεχίσει  στην ομάδα του Βόλου και φεύγοντας είπε τα καλύτερα για όλους στον σύλλογο! 

Ο  29χρονος γκολκίπερ αποκτήθηκε από τον ΝΠΣ Βόλου το 2019 από την Ξάνθη  με 37 συμμετοχές πέρσι και φέτος βοήθησε τα μέγιστα ώστε η ομάδα να καθιερωθεί αυτό το διάστημα στη μεγάλη κατηγορία

τι έγραψε ο Θανάσης Γκαραβέλης στο προφίλ του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης  

Κλείνει για μένα σήμερα ο κύκλος των 2 χρόνων στην πόλη και στην ομάδα του ΝΠΣ Βόλου.

2 χρόνια γεμάτα έντονες στιγμές, κατά τη διάρκεια των οποίων γνώρισα ανθρώπους, συμπαίκτες, φίλους και δημιούργησα αληθινές σχέσεις που θα κρατήσουν για μια ζωή..

Οι άνθρωποι της ομάδας με εμπιστεύτηκαν και εγώ έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό ανταποδίδοντας αυτή την εμπιστοσύνη, ώστε να μπορώ σήμερα, ολοκληρώνοντας το συμβόλαιο μου, να φεύγω με το κεφάλι ψηλά, υπερήφανος για την ομάδα που άνηκα και αφήνω πίσω μου ! 

Ευχαριστώ για όλα τον πρόεδρο κύριο Αχιλλέα Μπέο, τη διοίκηση ,τους προπονητές, τους φροντιστές και όλο το προσωπικό της ομάδας. Ειδικότερα όμως τον προπονητή μου κύριο Αντώνη Παναγιωτόπουλο που με την πολύτιμη αρωγή του δούλεψα σκληρά και εξελίχθηκα ως τερματοφύλακας. 

Τέλος, ευχαριστώ τον κάθε έναν από τους συμπαίκτες μου, καθώς και τους φιλάθλους της ομάδας του Βόλου.

Εις το επανιδείν ..!

Σχόλια