Ποδοσφαιριστής Εορδαϊκού: Κύριοι μην ακούτε μόνο τη μία πλευρά, θα ακούτε και την άλλη - Το νόμισμα έχει δύο όψεις μη βλέπετε μόνο τη μία !


Θέλω να πάρω θέση από την μεριά μου.

 Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο έξω από τον αγωνιστικό χώρο, έχει ξανά γίνει το ίδιο συμβάν με τον ίδιο διαιτητή αλλά σε καμία περίπτωση δεν έδωσα συνέχεια έξω από τον αγωνιστικό χώρο.

Έχω μάθει να είμαι πάνω σε επαγγελματικά πλαίσια, δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο και δεν έχω δώσει 15 χρόνια τώρα το παραμικρό δικαίωμα σε κανέναν!! 

Και εγώ από την μεριά μου κινήθηκα εντελώς νομικά έκανα μήνυση τον "τάδε" για ψευδείς μαρτυρίες.

 Δεν είναι τυχαίο κύριοι που όλοι οι ποδοσφαιριστές όλοι οι προπονητές και όλοι οι παράγοντες να έχουν πρόβλημα με τον κύριο που θέλει να λέγεται διαιτητής και το έχουμε πει και δημοσίως κιόλας ,ενώ όπως είπα σε αντίθεση με εμένα αυτά τα 15 χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο δεν έχω δει κάποιον παράγοντα η κάποιον ποδοσφαιριστή να κάνει δημόσια παράπονα!!! Γι' αυτό κύριοι μην ακούτε μόνο την μια πλευρά θα ακούτε και την άλλη, το νόμισμα έχει δύο όψεις μην βλέπετε μόνο την μια!!! Έχω το όνομα μου καθαρό και θα το διατηρήσω καθαρό μέχρι να σταματήσω το ποδόσφαιρο.

 Ότι γίνεται το αφήνω στον αγωνιστικό χώρο!!!

Και στο μόνο που θέλω να ζητήσω συγγνώμη είναι στην ομάδα μου γιατί δεν θα μπορέσω να τη  βοηθήσω κάποιες αγωνιστικές!!!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.