Κατάθεση ψυχής από την αθλήτρια του Λασσάνη Δήμητρα Λαβαντσιώτη – “Προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της Α2 κατηγορίας όσο καλύτερα μπορούμε!” | φωτο

 


Κατάθεση ψυχής από την αθλήτρια του Λασσάνη Δήμητρα Λαβαντσιώτη – “Προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της Α2 κατηγορίας όσο καλύτερα μπορούμε!”

Κατάθεση ψυχής από την νεαρή ταλαντούχα αθλήτρια του Λασσάνη,  Δήμητρα Λαβαντσιώτη.  Η 17χρονη αθλήτρια παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στο site "Ματιές στα σπορ" μιλώντας για την ομάδα της, τους προπονητές της και τις συναθλήτριες της.  Μας μίλησε επίσης για την πρώτη της επαφή με το άθλημα, για το πως είναι να έχει συμπαίκτρια την αδερφή της Αθανασία, αλλά και την ατυχή στιγμή του τραυματισμού της.  Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της ;  


Διαβάστε αναλυτικά τα όσα μας είπε η Δήμητρα ..

1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το άθλημα, πότε θυμάσαι να έπιασες για πρώτη φορά μπάλα στα χέρια σου;

Δ.Λ. Ξεκίνησα να παίζω μπασκετ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, στην ηλικία των 7 ετών!

2) Από πόσο χρονών είσαι στο Λασσάνη;

Δ.Λ. Στην ομάδα του Λασσάνη αγωνίζομαι από 8 ετών!

3) Τι ύψος έχεις και σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως;

Δ.Λ. Είμαι 1,70 και βασική μου θέση είναι play maker αλλά αγωνίζομαι και σαν 2αρι, γκαρντ

4 ) Πως βλέπεις την πορεία της ομάδας σου στην Α2 αλλά και τη δική σου απόδοση ;

Δ.Λ. Η άνοδος της ομάδας μου στην Α2 με χαροποίησε ιδιαίτερα τόσο εμένα όσο και τις συμπαίκτριες μου! Προσπαθούμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της κατηγορίας όσο καλύτερα μπορούμε. Ωστόσο, υπάρχουν φορές που δεν δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας με αποτέλεσμα η εικόνα μας σε ορισμένα παιχνίδια να μας αδικεί!!  Όσον αφορά τη δίκη μου απόδοση μετά από πολλές ατυχίες που προέκυψαν προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για το καλό της ομάδας και μπορώ να πω ότι πλέον βρίσκομαι σε ένα καλό επίπεδο αλλά φυσικά υπάρχουν ακόμα περιθώρια για βελτίωση!!

 

5) Είχες έναν τραυματισμό και εγχειρίστηκες με επιτυχία. Θες να μας πεις δυο λόγια; Σ’ έχει επηρεάσει;

Δ.Λ. Όπως ήδη αναφέρθηκα παραπάνω, υπήρχαν πολλές ατυχίες τον τελευταίο 1,5 χρόνο! Ο τραυματισμός μου στο γόνατο ήταν μια από αυτές!! ! Είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία που απαιτεί πολύ δύναμη, υπομονή και προσωπική κυρίως δουλειά!!!  Όλο αυτό με έχει επηρεάσει τόσο στη καθημερινότητα μου όσο και στη μπασκετική μου ζωή αλλά προσπαθώ να αντιμετωπίζω όλες τις καταστάσεις με θετικότητα και να μην με επηρεάζει αρνητικά!

6) Ο τραυματισμός σου ήταν μια άτυχη στιγμή.  Ποια όμορφη στιγμή θυμάσαι; Ποια σου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό σου;

Δ.Λ. Έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές με την ομάδα του Λασσάνη αλλά μια από τις ομορφότερες στιγμές ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος και η άνοδος στην Α2!


7) Δυο λόγια για τον προπονητή σου τις συναθλήτριες σου και για το κλίμα στην ομάδα

Δ.Λ. Ο προπονητής στη ζωή ενός αθλητή έχει πολλούς ρόλους! Είναι πολύ σημαντικό ένας προπονητής εκτός από τις προπονητικές του ικανότητες να μπορεί να καλλιεργεί τους αθλητές του και πνευματικά! Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που έχω συνεργαστεί μέχρι τώρα. Ο φετινός μου προπονητής είναι ο Θωμάς Βλάχος! Έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία ως τώρα, μας εμψυχώνει και μας έχει βοηθήσει τόσο προπονητικά όσο και ψυχολογικά. Επίσης, αξίζει να αναφερθώ και στην coach Ευγενία Κωτούλα, η οποία μαζί με τις συναθλήτριες μου με έχουν στηρίξει πολύ ψυχολογικά μετά τον τραυματισμό μου! Έχουμε ένα ευχάριστο και χαρούμενο κλίμα στην ομάδα, βοηθώντας και υποστηρίζοντας η μια την άλλη.


8 ) Έχεις συμπαίκτρια και την αδερφή σου την Αθανασία .Τι σημαίνει για σένα αυτό; Συμβουλεύει η μία την άλλη; Σ’ έχει βοηθήσει;

Δ.Λ. Με την Αθανασία ξεκινήσαμε από την αρχή μαζί! Από τότε μέχρι τώρα έχει βοηθήσει πολύ η μία την άλλη. Είναι πολύ σημαντικό για μένα που την έχω μαζί μου. Συμβουλεύει η μια την άλλη και αλληλοστηριζόμαστε! Με έχει υποστηρίξει παρά πολύ ψυχολογικά και με τον τραυματισμό μου, ήταν πάντα εκεί όταν την χρειαζόμουν όπως γίνεται και έξω από το μπασκετ.

9) Πηγαίνεις ακόμα σχολείo στην 3η  Λυκείου, στην θεωρητικά πιο δύσκολη τάξη, πως προλαβαίνεις και ανταπεξέρχεσαι στα καθήκοντά σου στο σχολείο σε συνδυασμό με την πολύωρη καθημερινή σου προπόνηση και τα ταξίδια που απαιτεί το πρόγραμμα του Λασσάνη;

Δ.Λ. Η 3η  λυκείου είναι μια δύσκολη σχολική χρονιά αλλά με σωστό πρόγραμμα και καλή διάθεση μπορείς να τα συνδυάσεις όλα! Έτσι και εγώ προσαρμόζω όλες τις δραστηριότητες μου χωρίς να παραμελώ το διάβασμα! Η φετινή χρόνια στην Α2 είναι επίσης απαιτητική γι’ αυτό προσπαθώ να διαθέτω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ για να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις της ομάδας και της κατηγορίας.


10) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο πως τον αξιοποιείς;

Δ.Λ. Ο ελεύθερος μου χρόνος είναι περιορισμένος τη φετινή χρόνια! Μου αρέσει πολύ ο αθλητισμός και έτσι αθλούμαι και εκτός του μπασκετ, πηγαίνοντας γυμναστήριο! Όταν έχω ελεύθερο χρόνο προτιμώ να τον περνάω με αγαπημένα μου πρόσωπα ώστε να χαλαρώνω από το διάβασμα και να ξεφεύγω από την ρουτίνα της καθημερινότητας.

11) Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις; Ποιο κλάδο;  Οι προσωπικοί σου στόχοι;

Δ.Λ.  Έχω ακολουθήσει τον κλάδο της υγείας με απώτερο σκοπό τη σχολή της Λογοθεραπείας! Εύχομαι στο τέλος της χρονιάς να ανταμειφτούν οι κόποι μου και να πετύχω τον στόχο μου!

12) Κλείνοντας σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις

Δ.Λ. Τα τελευταία χρόνια ερχόμαστε αντιμέτωποι με πολλές δυσκολίες και κακουχίες! Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλο το κόσμο πάνω από όλα υγεία γιατί είναι το πολυτιμότερο και σημαντικότερο αγαθό των ανθρώπων.







Σχόλια

  1. Άξια κοπέλα και άξιοι γονείς που τη στηρίζουν μπράβο τους όλοι μία οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χιαστο; Περαστικά δεν είναι τίποτα έκανα κι εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.