Άγγελικη Πολυζούλη , Άννα Νάνου: «Η κλίση μας στην προεθνική , μας γεμίζει αυτοπεποίθηση και είναι κίνητρο για ακόμη περισσότερο δουλειά με την ομάδα μας τους Πάνθηρες»

 


Άγγελικη  Πολυζούλη , Άννα Νάνου: «Η κλίση μας στην προεθνική , μας γεμίζει αυτοπεποίθηση και είναι  κίνητρο  για ακόμη περισσότερο δουλειά με την ομάδα μας τους  Πάνθηρες»

 Η σελίδα Ματιές στα σπορ  όλα αυτά τα χρόνια  στήριζε και θα στηρίζει τους νέους αθλητές και θα προσπαθεί να τους προβάλει για να  τους ενθαρρύνει  σε αυτό που κάνουν και αγαπούν.

Έτσι και σήμερα στην συνέντευξή μας  έχουμε  δύο  νεαρές αθλήτριες του βόλεϊ  που από μικρή ηλικία έχουν τον αθλητισμό σαν τρόπο ζωής.

Χωρίς  αμφιβολία πρόκειται για δύο από τις πιο ταλαντούχες αθλήτριες στο βόλεϊ  Είναι δυο νεαρές φιλόδοξες αθλήτριες της ομάδας  "Πάνθηρες  Κοζάνης" και αγωνίζονται στα ηλικιακά πρωταθλήματα  (Κ16) της ΕΣΠΕΜ.


Συναθλήτριες μέσα στο παρκέ  πολύ καλές φίλες και έξω από το γήπεδο

Ο λόγος φυσικά για την Αγγελική Πολυζούλη και την  Άννα  Νάνου  οι οποίες αυτή την περίοδο έχουν κληθεί και στα κλιμάκια της προεθνικής.

Οι δύο νεαρές αθλήτριες μίλησαν στις Ματιές στα σπορ για τους στόχους και τις φιλοδοξίες τους

 

1)       Από ποια ηλικία άρχισε  το ενδιαφέρον σου για το άθλημα, πότε θυμάσαι να έπιασες για πρώτη φορά μπάλα στα χέρια σου
Αγγελική Πολυζούλη :  Το ενδιαφέρον μου για το βόλεϊ ξεκίνησε όταν ήμουν 9 ετών όταν πήγα με τους γονείς μου να δούμε έναν αγώνα. Μου άρεσε πως παίζανε και ζήτησα από τους γονείς μου να με γράψουν σε μια ομάδα
 
Άννα Νάνου το ενδιαφέρον μου για το βόλεϊ ξεκίνησε όταν ήμουν Τετάρτη δημοτικού και είδα αγώνα βόλεϊ
 


2)       Πόσο χρονών είσαι κι από ποτέ είσαι στους Πάνθηρες
 
Αγγελική Πολυζούλη είμαι 13 ετών και στους Πάνθηρες ξεκίνησα όταν ήμουν 10 ετών
 
Άννα Νάνου είμαι 13 ετών και είμαι στην ομάδα από 9 ετών
 

3)     
 Τι ύψος έχεις  και σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως
 
Αγγελική Πολυζούλη Το ύψος μου είναι 1,76 και η θέση μου είναι κυρίως ακραία
 
Άννα Νάνου Το ύψος μου είναι 1,74 και παίζω στη θέση ως ακραία και κεντρικός
 

4) 
Σε ποιο τμήμα αγωνίζεσαι. Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου γενικά αλλά και την δική σου απόδοση.
 
Αγγελική Πολυζούλη Αγωνίζομαι στην Κ16 και η πορεία της ομάδας είναι πάρα πολύ καλη . Πιστεύω ότι θα τερματίσουμε πολύ ψηλά
 
Άννα Νάνου  Αγωνίζομαι στην κατηγορία Κ16.Την πορεία της ομάδας μου την βλέπω πολύ ανοδική και νομίζω πως θα είμαστε εμείς που θα τερματίσουμε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος
 

5)     
 Δικαιώνει την προσπάθεια σου η κλήση σου στις προεπιλογές της εθνικής Παγκορασίδων. Σε γεμίζει με περισσότερο ευθύνη για να δουλέψεις  ακόμη περισσότερο
 
Αγγελική Πολυζούλη Ναι δικαιώνεται η προσπάθεια και με γεμίζει αυτοπεποίθηση για να δουλέψω ακόμα περισσότερο ευελπιστώντας να φτάσω όσο ψηλότερα γίνετε.
 
Άννα Νάνου φυσικά και με γεμίζει περισσότερη ευθύνη η κλίση μου στα κλιμάκια της προεθνικής  παράλληλα όμως μου δίνει και το κίνητρο να προσπαθώ και να δουλέψω περισσότερο για το καλύτερο.
 
 

6) Οι γονείς σου σε στηρίζουν στην προσπάθεια σου αυτή
 
Αγγελική Πολυζούλη Οι γονείς μου με στηρίζουν πάρα πολύ και ειδικά ο πατέρας μου που είναι χρόνια στον αθλητισμό
 
Άννα Νάνου οι γονείς μου με στηρίζουν και με βοηθούν με κάθε τρόπο ώστε να φτάσω και να πετύχω τον στόχο μου
 
7) Δυό λόγια για την  προπονητρια  σου τις συναθλήτριες σου
 
Αγγελική Πολυζούλη  Γίνετε πάρα πολύ καλή δουλειά στην ομάδα και αυτό οφείλεται στους προπονητές μας που με τις συμβουλές τους και τις οδηγίες που μας δίνουν μας βοηθούν να ανέβουμε πιο ψηλά και για αυτό τους ευχαριστούμε πολύ.  Όσο για τις συναθλήτριες μου έχουμε ένα πολύ οικογενειακό κλίμα και αυτό βοηθάει να γίνεται η προπόνηση πολύ ευχάριστα.
 
Άννα Νάνου τόσο με την προπονήτρια όσο και με της συναθλήτριες μου έχουμε πολύ ευχάριστο κλίμα και στηρίζουμε ο ένας τον άλλο
 
 
8)       Πηγαίνεις  γυμνάσιο, προλαβαίνεις και ανταπεξέρχεσαι στα καθήκοντά σου στο σχολείο σε συνδυασμό με την προπόνηση
 
Αγγελική Πολυζούλη πηγαίνω στην πρώτη γυμνασίου και όπως όλα τα κορίτσια έτσι και εγώ  τα  συνδυάζουμε και τα καταφέρνουμε πολύ καλά....
 
Άννα Νάνου Ναι αν έχεις πρόγραμμα και θέληση όλα μπορείς να τα καταφέρεις
 
 
9)       Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
 
Αγγελική Πολυζούλη Τον ελεύθερο μου χρόνο τον περνάω κάνοντας βόλτες με τις φίλες μου.
Άννα Νάνου   Τον ελεύθερο μου χρόνο τον αξιοποιώ βγαίνοντας έξω με την παρέα μου ή ακούγοντας μουσική


 
10)   Οι προσωπικοί σου στόχοι και φιλοδοξίες
 
Αγγελική Πολυζούλη  Στόχος μου είναι να περάσω σε κάποια σχολή και όσο για το βόλλεϊ στο ψηλότερο σκαλί που φυσικά είναι η εθνική Ελλάδος
 
Άννα Νάνου Στόχος μου είναι μια μέρα να μπορώ να παίξω στην εθνική Ελλάδος καθώς επίσης και να σπουδάσω
 
 
11)   Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
 

Αγγελική Πολυζούλη
Θέλω να σας ευχαριστήσω να έχει υγεία όλος ο κόσμος και να πω σε όλα τα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό και ειδικά με το βόλεϊ
 

Άννα Νάνου
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ναι ευχηθώ σε όλον τον κόσμο υγεία και φυσικά ΕΙΡΗΝΗ!
 

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στους πάνθηρες είναι και ένα κορίτσι ακόμη που είναι στο κλιμάκιο αυτό δεν αξίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.