Παναγιώτης Κάτανας ποδοσφαιριστής των Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ 15: Έχω βάλει υψηλούς στόχους και θέλω να τους πραγματοποιήσω.




Συνεχίζουμε το αφιέρωμα μας με συνεντεύξεις ταλαντούχων  αθλητών .Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε   τον  15χρονο ποδοσφαιριστή των Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης  και των μικτών  ΕΠΣ Κοζάνης Κ 15  Παναγιώτη Κάτανα.
Ο Παναγιώτης   ένας  χαρισματικός πλάγιος επιθετικός  ιδανικός στο να φεύγει ταχύτατα στις αντεπιθέσεις και να τρυπάει τις αντίπαλες άμυνες.


Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Παναγιώτη μέσω της παρακάτω συνέντευξης που μας έδωσε
 
1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
 
Παναγιώτης Κάτανας:  Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε στην ηλικία των 6 ετών και σήμερα είμαι 15 χρονών.
 


2)  Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στις Ελπίδες ΑΕ Κοζάνης ;
 
Παναγιώτης Κάτανας: Ξεκίνησα από τον Αίολο Αργίλου του κ. Καλαφατίδη, μετά στις Ακαδημίες της Κοζάνης και τον Σεπτέμβριο του 2021 έως και σήμερα είμαι στις Ελπίδες ΑΕΚ.
 
3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
 
Παναγιώτης Κάτανας: Πηγαίνω τρίτη Γυμνασίου και προσπαθώ να είμαι συνεπής πρώτα στα μαθήματα μου και μετά με τις προπονήσεις και τους αγώνες. Θεωρώ πως πρώτα πρέπει να είσαι ένας καλός μαθητής και μετά ένας καλός ποδοσφαιριστής.
 


4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
 
Παναγιώτης Κάτανας: Η θέση που παίζω είναι αριστερό χαφ και νομίζω πως είναι και η θέση που με αντιπροσωπεύει.
 
5) Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
 
Παναγιώτης Κάτανας: Οι Ελπίδες ΑΕΚ είναι μια ομάδα που όλα τα παιδιά είναι στην ηλικία μου. Έχουμε καταφέρει να κάνουμε μία πάρα πολύ καλή ανταγωνιστική ομάδα και αυτό φαίνεται και στο γήπεδο αλλά και στη βαθμολογία. Πιστεύω πως η πορεία μας οφείλεται στον πολύ καλό προπονητή που έχουμε τον κύριο Βαγγέλη Μίχο αλλά και στη διοίκηση μας που είμαστε όλοι σαν οικογένεια.
Το ίδιο ισχύει και για τις μικτές ομάδες Κ15 και Κ17 που πραγματικά είναι τιμή που συμμετέχω στην Κ15 της ΕΠΣ Κοζάνης. Οι δύο προπονητές μας ο κ. Γιώργος Τσέπουρας και ο κ. Γιάννης Παρασκευάς δυο πάρα πολύ καλοί προπονητές, κατάφεραν να πάρουν από όλα τα παιδιά που είναι και από διαφορετικές ομάδες όλα εκείνα τα στοιχεία και να δημιουργήσουν ένα δυνατό σύνολο που παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο και μάλιστα τερματίζοντας πρώτη στον όμιλο μας.
 


6 )Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα των Ελπίδων και μετά των μικτών
 
Παναγιώτης Κάτανας: Όπως ανέφερα και πιο πάνω όλοι τους είναι πολύ καλοί προπονητές. Και από τους τρεις προπονητές έχω πάρει πολλά όσον αφορά για το πως θα παίζω μπάλα.
Ο κ. Βαγγέλης Μίχος κάνει τα πάντα για να μας βοηθήσει να φτάσουμε ψηλά. Οι δύο προπονητές μου στη Μικτή Κ15 ο κ. Γιώργος Τσέπουρας και ο κ. Γιάννης Παρασκευάς εξίσου πολύ καλοί προπονητές και σε κάθε προπόνηση που κάνουμε προσπαθούν να μας κάνουν καλούς ποδοσφαιριστές σε επίπεδο εθνικό.
Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και τους τρεις.  
 



7)Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Παναγιώτης Κάτανας: Με χαλάει να βλέπω την ομάδα μου να χάνει και με φτιάχνει όταν πετυχαίνουμε τους στόχους και η ομάδα μου και εγώ προσωπικά. Προσπαθώ κατά τη διάρκεια του αγώνα να είμαι ήρεμος και να μη βγαίνω ποτέ εκτός εαυτού, ασχέτως αν προκληθώ ή αν πολλές φορές  ο αντίπαλος δεν παίζει ποδοσφαιρικά αλλά αντιαθλητικά.
 
 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Παναγιώτης Κάτανας: Όλα τα γκολ είναι σημαντικά και γι’ αυτό προσπαθώ να βάζω όσα μπορώ παραπάνω.



9) Τι ομάδα είσαι ;
Παναγιώτης Κάτανας: ΠΑΟΚ
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα.
Παναγιώτης Κάτανας: Τον Κριστιάνο Ρονάλντο
 

11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Παναγιώτης Κάτανας: Η πιο όμορφη στιγμή μου είναι μόλις πριν μια εβδομάδα που περάσαμε στην επόμενη φάση με την Κ15 της ΕΠΣ Κοζάνης. Και η πιο άσχημη στιγμή μου ήταν σε έναν τελικό που αγωνιζόμουνα με την ομάδα της Κοζάνης και χάσαμε στα πέναλτι. Είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ. 
 
12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Παναγιώτης Κάτανας: Εννοείται πως με στηρίζουν και με βοηθούν πάρα πολύ από τότε που ήμιουν πολύ μικρός που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο. Όπως επίσης και οι παππούδες μου που ήταν από την πρώτη στιγμή δίπλα μου και πάντα θα τους ευχαριστώ γιαυτό.
 

13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Παναγιώτης Κάτανας: Τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου προσπαθώ να τον περνάω με τους φίλους μου και τους γονείς μου. 
 
14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Παναγιώτης Κάτανας: Θέλω πρώτα από όλα να γίνω ένας καλός άνθρωπος. Μετά να συνεχίσω να είμαι καλός μαθητής και να περάσω στο πανεπιστήμιο.
 

15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Παναγιώτης Κάτανας: Έχω βάλει υψηλούς στόχους και θέλω να τους πραγματοποιήσω. Θέλω να φτάσω ψηλά και να παίξω μπάλα σε υψηλό επίπεδο. Να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο γιατί το αγαπάω πολύ. Νομίζω είναι η ζωή μου. Το όνειρο μου είναι να παίξω στην Εθνική Ελλάδος.
 
16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας  Ελλάδος;
Παναγιώτης Κάτανας: Εντός Ελλάδος θα μου άρεσε να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ και εκτός στη Ρεάλ Μαδρίτης.
 


17) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Παναγιώτης Κάτανας: Θέλω να είμαι προσηλωμένος στον στόχο μου, να αγωνίζομαι για να φτάσω ψηλά και πιστεύω πως κάποτε θα τα καταφέρω. Θέλω για ακόμη μία φορά να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τους παππούδες μου και τους προπονητές μου που πιστεύουν σε μένα.

Σχόλια