Παύλος Τσαραμανίδης Ποδοσφαιριστής του Ατρόμητου Πτολεμαΐδας και της μικτής Κ 15 Δε παρατάω τα όνειρα μου όσες δυσκολίες κι αν αντιμετωπίσω


Συνεχίζουμε τις συνεντεύξεις νεαρών αθλητών αυτή τη φορά με τον δυναμικό αμυντικό  μέσο και ταλαντούχο  ποδοσφαιριστή  του Ατρόμητου Πτολεμαΐδας και της μικτής Κ15  Παύλο Τσαραμανίδη. 
Ο "Τσάραμαν" όπως τον φωνάζουν οι φίλοι και οι συμπαίκτες του,  καταπίνει πολλά χιλιόμετρα στο γήπεδο  και έχει  καλή  τεχνική βοηθώντας την ομάδα του στην ανάπτυξη αλλά και μπλοκάροντας επιθέσεις των αντιπάλων.


Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Παύλο στην παρακάτω συζήτηση που είχαμε

1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Παύλος Τσαραμανίδης: Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε από όταν ήμουν 6 και τώρα είμαι 14
 
2) Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στον Ατρόμητο
Παύλος Τσαραμανίδης: Ξεκίνησα από τον Βυζαντινό Αετό και στον Ατρόμητο είμαι από το 2020
 

3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα

 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Παύλος Τσαραμανίδης: Πηγαίνω Γ’  γυμνασίου και προσπαθώ να τα συνδυάσω και τα δύο όσο μπορώ
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Παύλος Τσαραμανίδης: Αγωνίζομαι στο κέντρο ως αμυντικό χαφ και πιστεύω ότι είναι η θέση που με αντιπροσωπεύει λόγω το ότι έχω την κατάλληλη δύναμη και καλή τεχνική.
 
 


5) Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου  του Ατρόμητου  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Παύλος Τσαραμανίδης: Η  πορεία με την ομάδα του Ατρόμητου βρίσκεται σε καλό δρόμο ενώ με την ομάδα της Μικτής πιστεύω ότι θα φτάσουμε και θα πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε.
 
6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του Ατρόμητου  και μετά των μικτών
Παύλος Τσαραμανίδης: Οι προπονητές μου στον Ατρόμητο με βοηθάνε καθημερινά για την βελτίωση μου ενώ οι προπονητές στην ομάδα μικτής είναι εξίσου καλοί και προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο για εμάς.
 


7)Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Παύλος Τσαραμανίδης: Αυτό που μπορεί να με βγάλει εκτός εαυτού είναι το αντιαθλητικό ποδόσφαιρο και δεν υπάρχει κάτι που να με χαλάει αυτό που με φτιάχνει είναι όταν κερδίζει η ομάδα μου.
 


 
 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Παύλος Τσαραμανίδης: Το παιχνίδι που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι το ντεμπούτο μου με την αντρική ομάδα απέναντι της Αιανής.
 


 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Παύλος Τσαραμανίδης: Μάντσεστερ Σίτι
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα.
Παύλος Τσαραμανίδης: Κέβιν Ντε Μπροϊνε
 


 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Παύλος Τσαραμανίδης: Η ποιο όμορφη στιγμή είναι όταν πετύχαμε την νίκη κόντρα στην μικτή της Ημαθίας και η ποιο άτυχη είναι όταν χάσαμε από την ομάδα την Πέλλας.
 
 
12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ’ αυτό που κάνεις
Παύλος Τσαραμανίδης: Φυσικά και με στηρίζουν και είναι πάντα δίπλα μου
 


 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Παύλος Τσαραμανίδης: Βλέπω αγώνες ποδοσφαίρου ή κάνω γυμναστική
 
 
14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Παύλος Τσαραμανίδης: Έχω θέσει ως προτεραιότητα το ποδόσφαιρο και δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω με την εκπαίδευση


 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Παύλος Τσαραμανίδης: Θα ήθελα να φτάσω σε ένα υψηλό επίπεδο
 
 
16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Παύλος Τσαραμανίδης: Στην Μάντσεστερ Σίτι
 

17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Παύλος Τσαραμανίδης: Δεν υπάρχει κάποιος που να με συμβουλεύει.
Η γιαγιά μου είναι αυτή που δε  χάνει παιχνίδι και θέλει να με παρακολουθεί στο γήπεδο  συνέχεια.


 
18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Παύλος Τσαραμανίδης: Και κλείνοντας θα ήθελα να πω να μην παρατάει κανείς τα όνειρα του με την κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσει



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.