Νίκος Αδαμόπουλος ποδοσφαιριστής της ΑΕΠ Κοζάνης και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ15: Δουλεύω για να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ - Όνειρο μου να αγωνιστώ με το εθνόσημο

 

Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές θέλουμε να προβάλουμε και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους αλλά και  τη δουλειά στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι. Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε   τον  15χρονο ποδοσφαιριστή της ΑΕΠ Κοζάνης  και των μικτών  ΕΠΣ Κοζάνης Κ15, Νίκο Αδαμόπουλο.



Ο Νίκος ένας δυναμικός κεντρικός αμυντικός διακρίνεται και στο ψηλό παιχνίδι αλλά και χαμηλά με τις σωστές  τοποθετήσεις του και τις γρήγορες επεμβάσεις του.
Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Νίκο  μέσω της παρακάτω συνέντευξης που μας έδωσε:

1). Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι; 
Νίκος Αδαμόπουλος:Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε στην ηλικία των 5 ετών. Τον Ιούνιο θα γίνω 15 χρόνων.

2) Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στην ΑΕΠ;
Νίκος Αδαμόπουλος: Ξεκίνησα από τις ακαδημίες της Γαλατινής και είμαι στην ΑΕΠ 1,5 χρόνο.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Νίκος Αδαμόπουλος: Πηγαίνω στην Γ' Γυμνασίου και μέχρι στιγμής ανταποκρίνομαι άριστα στις μαθητικές μου υποχρεώσεις και στο ποδόσφαιρο.
 
4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Νίκος Αδαμόπουλος: Αγωνίζομαι κυρίως στη θέση του κεντρικού αμυντικού και πιστεύω πως αυτή είναι η θέση που με αντιπροσωπεύει γιατί έχω ένα καλό σωματότυπο και τις κατάλληλες ικανότητες για αυτήν την θέση.
 


5) Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Νίκος Αδαμόπουλος: Η πορεία της ομάδας μου ήταν καλή. Φυσικά στόχος ήταν η πρώτη θέση αλλά αντιμετωπίσαμε αρκετές δυσκολίες και άξια καταλήξαμε στη 3η  θέση. Στην μικτή ομάδα τελειώσαμε πρώτοι στον όμιλο με την εξαιρετική προσπάθεια όλων των παιδιών και ελπίζω να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.
 

6 )Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα της ΑΕΠ  και μετά των μικτών
Νίκος Αδαμόπουλος: Οι προπονητές μου στην ΑΕΠ με βοηθάνε και με κάνουν καλύτερο μέρα με την μέρα είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι μαζί τους...τους ευχαριστώ για την υπομονή και την επιμονή τους. Οι προπονητές μου στις μικτές είναι δύο άτομα με πολύ όρεξη, το έργο τους είναι δύσκολο αλλά έχουν δημιουργήσει μια καλή ομάδα που έχει υψηλούς στόχους.
 

7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει;   
Νίκος Αδαμόπουλος: Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι που μπορεί να με βγάλει εκτός εαυτού. Ότι και αν συμβεί προσπαθώ να το αντιμετωπίσω ψύχραιμα και σωστά για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον στόχο της. Αυτό που με φτιάχνει είναι η θέληση και το πάθος των συμπαικτών για τη νίκη φυσικά και η ατμόσφαιρα του γηπέδου.
 


 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Νίκος Αδαμόπουλος: Το γκολ που θα μου μείνει αξέχαστο είναι το πρώτο γκολ που έβαλα με την ΑΕΠ σε αγώνα κυπέλλου κόντρα στην Αναγέννηση Εράτυρας, ήταν από τα καλύτερα γκολ που έχω πετύχει.

 
9) Τι ομάδα είσαι;
Νίκος Αδαμόπουλος: Είμαι η ομάδα που αγωνίζομαι τώρα... ΑΕΠ!
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα;
Νίκος Αδαμόπουλος: Το ίνδαλμα μου είναι ο κεντρικός αμυντικός της Λίβερπουλ ο Virgil van Dijk.
 

11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Νίκος Αδαμόπουλος: Η πιο όμορφη στιγμή που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι πριν λίγες μέρες όταν έκανα την πρώτη μου συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Γ' εθνικής.
Αντίθετα η πιο άσχημη στιγμή που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι στον αγώνα με τα Γιαννιτσά που ο αντίπαλος παίκτης συγκρούστηκε με τον συμπαίκτη του και έχασε τις αισθήσεις του και όλοι έτρεχαν από πάνω του αλλά ευτυχώς μετά από λίγα λεπτά οι γιατροί τον συνέφεραν.
 

12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Νίκος Αδαμόπουλος: Οι γονείς μου με στηρίζουν και κάνουν τις ανάλογες θυσίες για να κάνω αυτό που αγαπώ.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Νίκος Αδαμόπουλος: Τον ελεύθερο μου χρόνο τον αξιοποιώ με την οικογένειά μου και τους φίλους μου.

14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση, ποιοι είναι οι στόχοι σου;
Νίκος Αδαμόπουλος: Στόχος μου είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο από εκεί και πέρα δεν έχω σκεφτεί κάτι ακόμα.
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις;  Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις;  
Νίκος Αδαμόπουλος: Δουλεύω για να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Όνειρο μου να παίξω σε μια επαγγελματική ομάδα και να αγωνιστώ με το εθνόσημο.
 
16 Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Νίκος Αδαμόπουλος: Θα μου άρεσε πάρα πολύ να αγωνιστώ σε μια ομάδα της Seria A και ιδιαίτερα στην Γιουβέντους.

 
17)Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Νίκος Αδαμόπουλος: Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές μου Βασίλη Παπαζήση, Μάρκο Τσότσο, Σάκη Χασιώτη, Γιώργο Καραγκιολίδη, Χάρη Βοριαζίδη, Σάββα Μπιτσώρη, Τάσο Αναστασιάδη και Μιχάλη Παρμάκη που δούλεψαν και δουλεύουν μαζί μου. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και τις Ματιές στα σπορ που δίνει βήμα στους νεαρούς ποδοσφαιριστές να μιλήσουν για τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους.




Σχόλια