Δημήτρης Ανδρεόπουλος ποδοσφαιριστής του Μακεδονικού Κοζάνης και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ15: Είναι σημαντικό να επικρατεί ευγένεια και συνεργατικότητα στον αθλητισμό Να μπορούμε να απολαύσουμε το ποδόσφαιρο χωρίς επεισόδια τραυματισμούς


Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.

Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι. Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε   τον  15χρονο ποδοσφαιριστή του Μακεδονικού Κοζάνης  και των μικτών  ΕΠΣ Κοζάνης Κ15  Δημήτρη Ανδρεόπουλο.
 
Ο Δημήτρης ένας εργάτης και δουλευταράς  μέσα στο γήπεδο.  Ένα παιδί χαμηλών τόνων  αλλά και με καρδιά μαχητή.  Ένα  πολύ καλό αμυντικό χαφ που παρά το νεαρό  της ηλικίας του έχει κερδίσει με το σπαθί του τη θέση του βασικού  στον Μακεδονικό Κοζάνης.
 
Ο Δημήτρης στον τελευταίο αγώνα με την ομάδα του τον Μακεδονικό είχε ένα τραυματισμό. Σε μια μονομαχία έπεσε στο έδαφος δεν έβαλε καλά το χέρι του με συνέπεια δύο κατάγματα στον καρπό.


 
Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Δημήτρη   μέσω της παρακάτω συνέντευξης που μας έδωσε κι ας του ευχηθούμε γρήγορα σιδερένιος πίσω στα γήπεδα:
 
1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Αυτή τη στιγμή είμαι 15 ετών και θυμάμαι ότι το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο ξεκίνησε στην ηλικία των 7 ετών, δηλαδή στην πρώτη τάξη του δημοτικού. Αυτή ήταν και η χρονιά που  αποφάσισα να  ενταχθώ σε κάποια ακαδημία.
 
2) Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στον Μακεδονικό
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα στην ακαδημία των Δαναών, ενώ στον Μακεδονικό βρίσκομαι περίπου από την αρχή της φετινής σεζόν (2021-2022).
 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Την φετινή χρονιά διανύω την τρίτη γυμνασίου και προσπαθώ όσο μπορώ να συνδυάζω το σχολείο, το ποδόσφαιρο και τις υπόλοιπες εξωσχολικές μου δραστηριότητες, μέχρι στιγμής τα καταφέρνω αρκετά καλά. Έτσι θέλω να πιστεύω δηλαδή..
 
4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Στην πλειοψηφία των παιχνιδιών, αγωνίζομαι ως αμυντικό χαφ και προσωπικά θεωρώ ότι είναι η πιο κατάλληλη θέση για εμένα, καθώς είμαι αμυντικογενής παίκτης με αρκετή αντοχή.
 


5) Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου  τον Μακεδονικό  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Όσον αφορά τον Μακεδονικό, οι αρχικές μας εμφανίσεις δεν ήταν τόσο επιτυχημένες, αφού είχαμε σημειώσει κάποιες συνεχόμενες ήττες. Παρ' όλα αυτά, πλέον η ομάδα μας έχει επιδείξει χαρακτηριστική βελτίωση.
Σχετικά με τις μικτές, ο πήχης είναι ανεβασμένος, είμαστε μία πολύ δυνατή ομάδα και προσωπικά πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε στην κορυφή, ακόμα και να σηκώσουμε το τρόπαιο.
 
6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του Μακεδονικού  και μετά των μικτών
 Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Ο προπονητής μου στον Μακεδονικό (Δημήτρης Καραθανάσης) αλλά και οι προπονητές των μικτών (Γιώργος Τσέπουρας ) &(Γιάννης Παρασκευάς) με έχουν στηρίξει σε μεγάλο βαθμό,  αφού μου έχουν δώσει ευκαιρίες και με έχουν εμπιστευτεί από την πρώτη στιγμή.
 


7)Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Κατά την διάρκεια ενός αγώνα οι αντίπαλοι θα προσπαθήσουν πολλές φορές να με βγάλουν εκτός εαυτού με την συμπεριφορά τους, όμως εγώ προσπαθώ όσο μπορώ να παραμένω ψύχραιμος και να μην αποσπώ την προσοχή μου από τον αγώνα. Κάτι που μου φτιάχνει την διάθεση είναι όταν βλέπω τα χαρούμενα πρόσωπα των συμπαικτών μου μετά από μία νίκη ή ενός αγώνα που είμαστε περήφανοι για τον τρόπο που ανταποκριθήκαμε εναντίον μιας ανάρμοστης συμπεριφοράς.
 
 

8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Ενας αγώνας που έχει μείνει χαραγμένος στη μνήμη μου είναι ο τελικός πρωταθλήματος, όταν βρισκόμουν στο προπαιδικό και συγκεκριμένα στην ομάδα του ΠΑΟΚ Κοίλων. Στον συγκεκριμένο αγώνα παίξαμε εναντίων του Ατρόμητου Πτολεμαΐδας και ηττηθήκαμε στα πέναλτι. Αυτή η ήττα ήταν ένα μεγάλο μάθημα για εμένα, κυρίως γιατί μου έμαθε να διαχειρίζομαι την απογοήτευσή μου και μου δίδαξε ότι τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως τα περιμένω.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Είμαι ΠΑΟΚ ,αλλά σχετικά με τα επεισόδια που έγιναν τους προηγούμενους μήνες είμαι εντελώς αντίθετος.
 

10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα.
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Το ίνδαλμά μου στο ποδόσφαιρο είναι ο Andrea Pirlo. Δυστυχώς, τον πρόλαβα στο τελείωμα την καριέρας του. Το χαρακτηριστικό που θαυμάζω σε αυτόν είναι η απόλυτη φυσικότητα στο παίξιμό του.
 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Μια από τις ομορφότερες στιγμές που θυμάμαι είναι ο πρώτος μου αγώνας, σε φιλικό επίπεδο εννοείται, όταν είχα ξεκινήσει στην ομάδα των Δαναών. Αν και εντελώς άπειρος τότε και χωρίς τεχνικές γνώσεις είναι μια στιγμή μου στο ποδόσφαιρο που θυμάμαι με απεριόριστη γλυκύτητα.  Από τη άλλη μια άτυχη στιγμή μου είναι όταν βρέθηκα  θετικός στον κορονοϊό και δεν μπόρεσα να αγωνιστώ στον αγώνα της ΕΠΣ με την αντίστοιχη ΕΠΣ Ημαθίας , που ήλπιζα να συμμετάσχω. 
 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Όλη μου η οικογένεια με στηρίζει και είναι υπερήφανη για εμένα, με κορυφαίους τους γονείς μου που είναι δίπλα μου από την πρώτη στιγμή. Επιπλέον, ο μπαμπάς μου αποτελεί τον μέντορά μου στο ποδόσφαιρο, καθώς εκτός από καθοδηγητής στις προσωπικές μου ατομικές προπονήσεις, έχει υπάρξει και προπονητής μου σε ομάδες που υπήρξα στο παρελθόν.
 


13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Η αλήθεια είναι ότι ο ελεύθερός μου χρόνος περιλαμβάνει το ποδόσφαιρο με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, είτε παίζω 5x5 με τους φίλους μου είτε παρακολουθούμε κάποιον αγώνα μαζί.
 
14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Ακόμα δεν έχω λάβει την τελική απόφασή μου για την ακαδημαϊκή μου πορεία, όμως θα με ενδιέφερε να συνεχίσω και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Προς το παρόν, στόχος μου είναι να εμπεδώσω την ύλη και να μην αφήσω κενά σε βασικά μαθήματα.
 


15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο και να φτάσω στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου.
 
16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας  Ελλάδος;
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Ένα από τα όνειρά μου είναι να παίξω για την Ρεάλ Μαδρίτης, επειδή προσωπικά την θεωρώ την καλύτερη ομάδα παγκοσμίως. Επίσης, θα με τιμούσε ιδιαίτερα αν μπορούσα να εκπροσωπήσω την χώρα μου παίζοντας στην Εθνική Ελλάδος.
 
17) Δημήτρη πες μου και δυο λόγια για τον άτυχο τραυματισμό σου στο τελευταίο παιχνίδι κόντρα στους Πύργους. Τι έγινε ;
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Στο τελευταίο αγώνα εναντίον τους Πύργους είχα μια άτυχη στιγμή τραυματίζοντας το χέρι μου , παρόλο αυτά αρνήθηκα να βγω από τον αγωνιστικό χώρο γιατί εκείνη την στιγμή η ομάδα μου είχε το momentum του αγώνα και έστω και μια τέτοια διακοπή θα το σταματούσε.
 
18)Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Δημήτρης Ανδρεόπουλος: Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω το κομμάτι του "ευ αγωνιζεσθαι", γιατί θεωρώ ότι συχνά παίκτες και φίλαθλοι το αγνοούν. Είναι για εμένα σημαντικό να επικρατεί ευγένεια και συνεργατικότητα στον αθλητισμό, προκειμένου να μπορούμε όλοι να απολαύσουμε το ποδόσφαιρο χωρίς επεισόδια και τραυματισμούς.



Σχόλια

  1. Δημήτρη σου εύχομαι γρήγορη επιστροφή στα γήπεδα και χωρίς άλλους τραυματισμούς και φυσικά τά όνειρα σου να γίνουν πραγματικότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.