Πάρης Ζάχος ποδοσφαιριστής των Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ15: Μ’ αρέσει να απολαμβάνω το παιχνίδι - Με υπομονή και επιμονή μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας!

 

Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.
Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 15χρονο αμυντικό των  Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης Πάρη Ζάχο.

Ο Πάρης διακρίνεται για την ηρεμία του μέσα στο γήπεδο και το πειθαρχημένο παιχνίδι του. Όπως μας έχει δηλώσει του αρέσει η θέση του κεντρικού αμυντικού για το λόγο που μπορεί  να καθοδηγεί καλύτερα  τους συμπαίκτες του
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Πάρη Ζάχο
 
1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο;
 Πόσο χρονών είσαι;
Πάρης Ζάχος:  Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε από την ηλικία των 5 και τώρα είμαι 15 χρονών.
 
2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία ξεκίνησες κι από ποτέ είσαι στις Ελπίδες ΑΕ Κοζάνης;
Πάρης Ζάχος:  Ξεκίνησα από την ακαδημία του Μακεδονικού το 2012, στη συνέχεια έπαιξα για 7 χρόνια στην ακαδημία της Κοζάνης, συνέχισα για μια χρονιά στην ακαδημία του ΠΑΟ Κοίλων και των τελευταίο χρόνο αγωνίζομαι με τις Ελπίδες ΑΕ Κοζάνης.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολείο; Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα δύο Ποδόσφαιρο – μαθήματα;
Πάρης Ζάχος:  Πηγαίνω 3η  γυμνασίου και μπορώ να πω πως τα καταφέρνω και τα δύο με επιτυχία.
 
4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως; Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί;
Πάρης Ζάχος:  Αγωνίζομαι κυρίως ως κεντρικός αμυντικός ή δεξιός μπακ. Η θέση που με αντιπροσωπεύει πιστεύω πως είναι ο κεντρικός αμυντικός καθώς μου δίνεται η δυνατότητα να βοηθάω τους συμπαίκτες μου, καθοδηγώντας τους μέσα στο γήπεδο.
 


 
5) Πως βλέπεις την πορεία της ομάδας σου των Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος;
Πάρης Ζάχος:  Αρχικά με την ομάδα των Ελπίδων θεωρώ πως έχουμε κάνει μια πολύ καλή πορεία αφού είμαστε μια δεμένη ομάδα και θα συνεχίσουμε αυτή την πορεία και στους αγώνες των play off.
Όσον αφορά την ομάδα των μεικτών, παρόλο των ελάχιστων προπονήσεων, έχουμε πετύχει σημαντικές νίκες οι οποίες μας οδήγησαν στην πρώτη θέση και θα συνεχίσουμε δυναμικά και στους knock out αγώνες.
 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα των Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης και μετά των μικτών
 Πάρης Ζάχος:  Ο προπονητής των Ελπίδων, κ. Βαγγέλης Μίχος, προσπαθεί σχεδόν σε κάθε προπόνηση να μας μάθει καινούρια ασκησιολόγια με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο και μας δίνει συνεχώς συμβουλές για να βελτιωνόμαστε. Με το ιδιαίτερο χιούμορ του,  μας κάνει να περνάμε ευχάριστα σε κάθε προπόνηση.
Οι προπονητές των μεικτών, κ. Γιώργος Τσέπουρας και κ. Γιάννης Παρασκευάς, είναι «αυστηροί» όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, πράγμα που μου αρέσει  και μας δίνουν χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο παιχνιδιού μας.
 


7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού;
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει;  
Πάρης Ζάχος:  Δεν έχω βγει ποτέ εκτός εαυτού στο γήπεδο και δεν υπάρχει κάτι που να με χαλάει. Αυτό που με φτιάχνει όμως είναι η ένταση του αγώνα.
 
8.)Ποιο γκολ που έχεις πετύχει ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό και γιατί  
Πάρης Ζάχος:  Θα θυμάμαι πάντα το γκολ που πέτυχα από το κέντρο του γηπέδου εναντίον της Σιάτιστας στα Κ14 γιατί την προηγούμενη μέρα είχα δει στην τηλεόραση ένα παρόμοιο γκολ που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση.
 

9) Τι ομάδα είσαι;
Πάρης Ζάχος:  Από ελληνικές υποστηρίζω την ΠΑΟΚάρα και από ξένες την Liverpool.
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα;
Πάρης Ζάχος:  Τον Virgil van Dijk.
 

11) Ποια είναι η πιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη – άσχημη; 
Πάρης Ζάχος:  Η πιο ξεχωριστή στιγμή ήταν τότε που καταφέραμε με την ακαδημία της Κοζάνης να βγούμε πρωταθλητές στον όμιλό μας και να κερδίσουμε στον τελικό την ομάδα του Ατρόμητου Πτολεμαΐδας. Αντίθετα, στενοχωρήθηκα πάρα πολύ όταν χάσαμε στον τελικό του πρωταθλήματος ακαδημιών από την ΑΕ Κοζάνης στα πέναλτι.
 
12) Από το σπίτι οι γονείς σου σε στηρίζουν σ’ αυτό που κάνεις;
Πάρης Ζάχος:  Όλα αυτά τα χρόνια οι γονείς μου με στηρίζουν και με συμβουλεύουν σε αυτό που κάνω και είναι πάντα δίπλα μου όταν τους χρειάζομαι.
 


13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο πως τον αξιοποιείς;
Πάρης Ζάχος:  Συνήθως περνάω τον ελεύθερό μου χρόνο με τους φίλους μου, αλλά μου αρέσει να παρακολουθώ ποδοσφαιρικούς αγώνες και στιγμιότυπα.
 
14) Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις όσον αφορά την εκπαίδευση και ποιοι είναι οι στόχοι σου; 
Πάρης Ζάχος:  Δεν έχω καταλήξει ακόμα σε κάτι συγκεκριμένο, όμως θα μου άρεσε να ακολουθήσω ένα επάγγελμα που προσφέρει κοινωνικό έργο.
 

15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις; Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις;
Πάρης Ζάχος:  Εννοείτε πως θα ήθελα να παίξω σε μεγάλη κατηγορία και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ.
 
16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία, σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός ή εντός Ελλάδας ;
 Πάρης Ζάχος:  Αν μου δινόταν η ευκαιρία θα ήθελα να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ και στην Liverpool, τις ομάδες που υποστηρίζω.
 


17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου;
Πάρης Ζάχος:  Το άτομο που με συμβουλεύει πιο πολύ είναι η μαμά μου και εκείνος που δεν θέλει να χάνει παιχνίδι και είναι ο μεγαλύτερος θαυμαστής μου είναι ο μπαμπάς μου.
 
18) Κλείνοντας σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις;
Με υπομονή και επιμονή ο καθένας μπορεί να πραγματοποιήσει τους στόχους του… και Να απολαμβάνουμε το παιχνίδι!!!


Σχόλια