Ισαάκ Ραφαηλίδης ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Κοίλων και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ17 : Κοζάνη και ΑΕΠ πρέπει να παίζουν σε υψηλές κατηγορίες ώστε οι νεαροί ποδοσφαιριστές να έχουν ένα κίνητρο να αγωνιστούν σε μεγαλύτερο επίπεδο


Με τα αφιερώματα μας
  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.

 Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή , επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε   τον  16χρονο ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ Κοίλων  και των μικτών  ΕΠΣ Κοζάνης Κ17  Ισαάκ Ραφαηλίδης



Ο Ισαάκ διακρίνεται για τη μαχητικότητα του και το αγωνιστικό πάθος  .Αγωνίζεται και ως ακραίος αμυντικός  αλλά και ως αμυντικό χαφ

Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Ισαάκ    μέσω της παρακάτω συνέντευξης που μας έδωσε



1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.

 Πόσο χρονών είσαι

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε στην ηλικία των 4 χρόνων και είμαι 16

2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στoν ΠΑΟ Κοίλων 

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Ξεκίνησα από την ΑΕΚ Κοζάνης. Στον ΠΑΟΚ Κοίλων ήμουν από 10 μέχρι 14 χρόνων και φέτος ξαναγύρισα


3) Τι τάξη πας στο σχολειό;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα

 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Στο σχολείο πάω Β’  λυκείου και με θέληση πιστεύω πως όλοι μπορούμε να τα συνδυάσουμε.

4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Μπορώ να αγωνιστώ σε αρκετές θέσεις κυρίως αριστερό μπακ και 6αρι και πιστεύω πως η θέση που με αντιπροσωπεύει είναι στο κέντρο γιατί δεν έχω πολύ ταχύτητα για να παίξω στα πλάγια αλλά τα στοιχεία μου ταιριάζουν σε αυτή την θέση

 


5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου στον ΠΑΟ Κοίλων   αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Η πορεία της ομάδας μου στον ΠΑΟΚ Κοίλων ίσως είναι η καλύτερη στην ιστορία της ομάδας αφού σωθήκαμε νωρίς ενώ τις προηγούμενες χρονιές πάλευε για να σώσει την κατηγορία και η πορεία με την ΕΠΣ Κοζάνης είναι εξίσου καλή αφού καταφέραμε να περάσουμε στους 16 και πιστεύω πως μπορούμε να πάρουμε και το πρωτάθλημα γιατί έχουμε ένα δυνατό σύνολο και 2 καλούς προπονητές.

 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του ΠΑΟ Κοίλων   και μετά των μικτών

 Ισαάκ Ραφαηλίδης: Ο προπονητής μου στα Κοίλα με έχει βοηθήσει με τις προπονήσεις του και έχω βελτιώσει κάποια πράγματα όπως την φυσική μου κατάσταση ενώ στην μεικτή μέσα σε λίγο διάστημα έχω μάθει αρκετά πράγματα. Οι προπονητές μας βοηθάνε εντός και εκτός γηπέδου με τις συμβουλές τους, υπάρχει πειθαρχία και έχουμε  φτιάξει πολύ καλό κλίμα


7)Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού

Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Αυτό που μπορεί να με βγάλει εκτός εαυτού είναι όταν δεν υπάρχει πειθαρχεία στην ομάδα μου μέσα στον αγωνιστικό χώρο

 


 8.. Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Το γκολ που μου έχει μείνει είναι ένα απευθείας κόρνερ σε ένα τουρνουά στην Μεσημβρία

 

9) Τι ομάδα είσαι ;

Ισαάκ Ραφαηλίδης: ΠΑΟΚ

 


10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα.

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Μου αρέσει ο Βεράτι και ο Κροος

 

11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Η πιο όμορφη στιγμή είναι όταν πήραμε το πρωτάθλημα με την Κ16 του ΠΑΟΚ  Κοίλων και πιο άτυχη όταν χτύπησα το χέρι στο ματς με τον Εορδαϊκό.

 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Οι γονείς μου με στηρίζουν,  κυρίως ο μπαμπάς μου γιατί αυτός ασχολείται περισσότερο.

 

13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Τον ελεύθερο μου χρόνο τον περνάω με τους φίλους μου ή ασχολούμαι με τα σκυλιά μου.

 

14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα

 

15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Στόχος μου είναι να παίξω σε μια επαγγελματική ομάδα.

 


16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Δεν έχω καμία ιδιαίτερη προτίμηση

 




17) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις

Ισαάκ Ραφαηλίδης: Εύχομαι η ομάδα της Κοζάνης να ανέβει στην Σούπερ λιγκ 2 όπως και της ΑΕΠ να είναι σε ψηλές κατηγορίες  ώστε όλα τα παιδιά της πόλης να έχουν ένα κίνητρο να αγωνιστούν και να πάνε σε υψηλότερο επίπεδο.

Σχόλια