Γιάννης Ιωαννίδης - προπονητής ΜΑΠΣ Αγίας Παρασκευής: "Παλέψαμε με ήθος, υπομονή και επιμονή, αλλά δεν τα καταφέραμε ..."

 

Ολοκληρώσαμε τις υποχρεώσεις μας για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος και ως προπονητής του ΜΑΠΣ Αγίας Παρασκευής θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου για όλη την προσπάθεια που έκαναν μέχρι την τελευταία στιγμή. 

Παλέψαμε με ήθος, υπομονή και επιμονή, αλλά δεν τα καταφέραμε… 

Η ομάδα μας, στους αγωνιστικούς χώρους συγκέντρωσε 21 βαθμούς και τερμάτισε στην πέμπτη θέση, και αυτό δεν της δίνει το δικαίωμα να συμμετάσχει στα play off. 

Πιστεύω πως αξίζαμε περισσότερα, όμως ως προπονητής αλλά και ως άνθρωπος, με τις αξίες που έχω, έμαθα να παίρνω μόνο ότι μου αξίζει και να διεκδικώ ότι είναι δικό μου. Δεν επιδιώκω ποτέ, να φαίνομαι στον κόπο και τον ιδρώτα αυτών που αγωνίζονται, είτε είναι αθλητές, είτε είναι οι αντίπαλες ομάδες. Δεν έμαθα ποτέ να κατηγορώ “τρίτους”, ακόμα και αν οι αποφάσεις τους νιώθω πως με αδικούν.

Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που είναι δίπλα μου και με στηρίζει ενώ ένα μεγάλο “ευχαριστώ” οφείλω σε όλη την οικογένεια του ΜΑΠΣ, που σε τόσο δύσκολες συγκυρίες, καταφέρνουν με μπροστάρη τον πρόεδρο της ομάδας κ Βασίλη Παπαδόπουλο, να κρατούν την ομάδα ζωντανή και να βρίσκονται συνέχεια δίπλα της. 

Επίσης θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στις ομάδες που θα συμμετέχουν στα play off για την άνοδο.

(Γιώργο Τζημουλάκα σε ευχαριστώ για τις δηλώσεις σου στο μεταξύ μας παιχνίδι και σου εύχομαι καλή επιτυχία από καρδιάς!)

Σχόλια