Τριαντάφυλλος Μπαλτζής - ποδοσφαιριστής Δαναών και μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Θα κάνω τα πάντα για να πετύχω το όνειρο μου!

 


Τριαντάφυλλος Μπαλτζής -  ποδοσφαιριστής Δαναών και μικτών ΕΠΣ Κοζάνης:   Θα κάνω τα πάντα για να πετύχω το όνειρο μου!
 
Συνεχίζουμε τις συνεντεύξεις νεαρών αθλητών αυτή τη φορά με τον φιλόδοξο  ταλαντούχο ποδοσφαιριστή και  δυναμικό  αμυντικό των Δαναών Κοζάνης και της Μικτής ΕΠΣ Κοζάνης – Κ15 Τριαντάφυλλο Μπαλτζή .. Ο Τριαντάφυλλος είναι γεννημένος 26/03/2007.
Θα κάνω τα πάντα μας είπε για να πετύχω το όνειρο μου  και να παίξω σε πολύ υψηλό επίπεδο.


 
Διαβάστε τα όσα μας είπε  και γνωρίστε καλύτερα τον  Τριαντάφυλλο Μπαλτζή
 
1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής:  Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε από τεσσάρων χρόνων.
 


2) Πόσο χρονών είσαι  από ποια ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στους Δαναούς
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής:  Είμαι 15 χρονών και αγωνίζομαι 10 χρόνια στην ακαδημία των Δαναών.
 
3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Πάω τρίτη γυμνασίου και μπορώ να πω ότι τα καταφέρνω εξίσου καλά και στα δυο αν και πιέζομαι λίγο.
 


4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως;  Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί ;
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Αγωνίζομαι κυρίως σε δύο θέσεις δηλαδή αμυντικός  μέσος και αριστερό και δεξί μπακ. Η θέση που με αντιπροσωπεύει είναι αριστερό Μπακ γιατί χρησιμοποιώ με την ίδια ευχέρεια και τα δυο πόδια.
 
5) Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου  τους Δαναούς   αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Στους Δαναούς το αντρικό τμήμα μόλις τελείωσε, αγωνίστηκα σε όλα τα παιχνίδια και προσωπικά πιστεύω ότι τα πήγα καλύτερα από ότι περίμενα. Πέτυχα πολύ σημαντικά γκολ για την ομάδα μου και πιστεύω ότι την βοήθησα αρκετά. Στην Κ16 στους Δαναούς, συνεχίζουμε και θα προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. Τώρα για την μικτή πιστεύω πως θα φτάσουμε πολύ μακριά και ο στόχος μας είναι να πάρουμε το κύπελλο.
 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα των Δαναών και μετά των μικτών
 Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Οι δύο προπονητές των Δαναών (Παναγιώτης Πολύμερος, Παπαδόπουλος Θεόφιλος) με εμπιστεύονται και με βοηθάνε τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου στο θέμα της ψυχολογίας που πιστεύω ότι είναι η καλύτερη σε αυτόν τον τομέα. Από την άλλη μεριά οι δύο προπονητές μου στις μικτές (Τσέπουρας Γιώργος και Παρασκευάς  Γιάννης) επίσης βοηθάνε στην ψυχολογία μου και όπως με τους άλλους προπονητές μου δίνουν πολύ καλές ποδοσφαιρικές συμβουλές.
 
7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Αυτό που με χαλάει και μπορεί να με βγάλει εκτός εαυτού είναι οι συνεχόμενες λάθος αποφάσεις των διαιτητών και αυτό που με φτιάχνει είναι όταν βοηθάω την ομάδα μου να κερδίσει.
 


 8.. Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής:  Το πρώτο γκολ που έβαλα σε αντρικό τμήμα εναντίον της Αγίας Παρασκευής ήταν που  μου έχει μείνει αξέχαστο. Από την άλλη το παιχνίδι που μου έχει μείνει στο μυαλό ήταν στους τελικούς του 2018 όπου τραυματίστηκα, έσπασα τον ώμο και το χέρι.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Ολυμπιακός
 


10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα.
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο ίνδαλμα αλλά μπορώ να πω ότι σαν αριστερό Μπακ μου αρέσει ο Μαρσέλο.
 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Την πιο άτυχη στιγμή την είχα όταν έσπασα τον ώμο και το χέρι και έμεινα για έξι μήνες εκτός και η ευχάριστη ήταν όταν μου αφιέρωσαν οι συμπαίκτες μου στα τζούνιορ το πρωτάθλημα.
 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Πιστεύω πως ο πατέρας μου είναι ο κύριος λόγος για ότι είμαι τώρα διότι με έχει στηρίξει σε όλες τις δύσκολες στιγμές.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Συνήθως ή Διαβάζω κάποιο βιβλίο ή διασκεδάζω με τους φίλους μου
 


14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι θέλω να ακολουθήσω αλλά οι σκέψεις μου είναι μεταξύ ΤΕΦΑΑ  και σώματα ασφαλείας.
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις; Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής: Όσο πιο ψηλά μπορώ.
 


16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής:  Το όνειρο από μικρός είναι να παίξω να παίξω στην Manchester United.
 
17) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Τριαντάφυλλος Μπαλτζής:
 Θα κάνω τα πάντα για να πετύχω το όνειρο μου δηλαδή να παίξω ποδόσφαιρο σε πολύ υψηλό επίπεδο.





Σχόλια