Μανώλης Κουλούσιας ποδοσφαιριστής της ΑΕΠ και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Με δουλειά και υπομονή μπορείς να καταφέρεις πολλά στη ζωή σου


Συνεχίζουμε το αφιέρωμα μας με συνεντεύξεις ταλαντούχων  αθλητών. Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε   τον  16χρονο ποδοσφαιριστή της ΑΕΠ και των μικτών  ΕΠΣ Κοζάνης Κ17  Μανώλη Κουλούσια.

Ο Μανώλης ένα μηχανάκι στο κέντρο των μικτής διακρίνεται για τη δύναμη τη γρήγορη σκέψη και την καλή επαφή με τη μπάλα.  
Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Μανώλη
 
1)  Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο. Πόσο χρονών είσαι;
Μανώλης Κουλούσιας: Είμαι 16 χρονών και το ενδιαφέρον μου άρχισε όταν ήμουν 5 χρονών.
 
2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στην ΑΕΠ;
Μανώλης Κουλούσιας: Ξεκίνησα από την ακαδημία  Βοΐου και στην ΑΕΠ είμαι 2 χρόνια.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα δύο Ποδόσφαιρο – μαθήματα;
Μανώλης Κουλούσιας: Είμαι στην β’ τάξη του ΕΠΑΛ  Σιάτιστας και με θέληση και οργάνωση προσπαθώ να τα καταφέρω.
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως;  Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί;
Μανώλης Κουλούσιας: Η θέση που παίζω είναι αμυντικό χαφ και είναι αυτή που με αντιπροσωπεύει για την γρήγορη σκέψη μου.
 


5) Πως βλέπεις  την πορεία της ομάδας σου  την ΑΕΠ  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Μανώλης Κουλούσιας: Η πορεία μας με την ΑΕΠ θα μπορούσε να έχει και την άνοδο αλλά υπήρξαν και δύσκολες συνθήκες αλλά σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος για την ομάδα μου.
Η πορεία μας με την μικτή είναι πολύ καλή και πιστεύω ότι θα φέρουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.
 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου.  Πρώτα της ΑΕΠ   και μετά των μικτών
 Μανώλης Κουλούσιας: Οι προπονητές μου στην ΑΕΠ με εμπιστεύονται και με βοηθάνε να βελτιώνομαι  καθημερινά.
Επίσης οι προπονητές μου στην μικτή ομάδα δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον να φτάσουμε ψηλά.
Ευχαριστώ πολύ τους προπονητές τις ΑΕΠ και τους προπονητές από την μικτή για όλα αυτά που μας προσφέρουν.
 


7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει;  
Μανώλης Κουλούσιας: Δεν με χαλάει κάτι ούτε βγαίνω εκτός εαυτού γιατί είμαι συγκεντρωμένος στο παιχνίδι μου.  Αυτό που με φτιάχνει είναι να νικήσει η ομάδα μου και το χειροκρότημα της κερκίδας.
 


 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Μανώλης Κουλούσιας: 2 γκολ δεν θα ξεχάσω μέχρι αυτήν την στιγμή ένα ήταν το πέναλτι που χτύπησα εναντίον της Valencia και ταξιδέψαμε στην Ισπανία και δεύτερον το γκολ που πέτυχα με την ΑΕΠ και με ανέβασε ψυχολογικά.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Μανώλης Κουλούσιας: Η ομάδα που υποστηρίζω είναι η ΑΕΠ.
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα .
Μανώλης Κουλούσιας: Ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζω είναι ο De Jong.
 


 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Μανώλης Κουλούσιας: Έχω μόνο καλές εμπειρίες έως τώρα στο ποδόσφαιρο.
Ο covid είναι η πιο άσχημη εμπειρία.
 
12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ’ αυτό που κάνεις;
Μανώλης Κουλούσιας: Οι γονείς μου με στηρίζουν από τα πρώτα  μου βήματα έως και τώρα με τα καθημερινά δρομολόγια.
 


13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Μανώλης Κουλούσιας: Όταν έχω ελεύθερο χρόνο βοηθάω τον πατέρα μου και μετά βγαίνω με την παρέα μου.
 
14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Μανώλης Κουλούσιας: Πρώτη μου επιλογή είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδοσφαίρου όσο για την εκπαίδευση μου αρέσει και το επάγγελμα του πατέρα μου.
 


15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις;  Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις;
Μανώλης Κουλούσιας: Οι φιλοδοξίες μου στο ποδόσφαιρο είναι να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ και να αγωνιστώ για το εθνόσημο.
 
16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας  Ελλάδος;
Μανώλης Κουλούσιας: Η ομάδα που θα ήθελα να αγωνιστώ η Juventous.
 


17)Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Μανώλης Κουλούσιας: Θέλω να αναφερθώ σε όλα τα παιδιά τις ηλικίας μου και πιο μικρά με δουλειά και υπομονή μπορείς να καταφέρεις πολλά πράγματα στη ζωή σου.
 
Ευχαριστώ πολύ
 

Σχόλια