Δημήτρης Παπαζήσης ποδοσφαιριστής της ΑΕΠ και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Δουλεύω σκληρά και κυνηγάω τα όνειρα μου...!!!

Η σελίδα Ματιές στα σπορ συνεχίζει τα αφιερώματα σε νεαρούς αθλητές προβάλλοντας τους ίδιους  τη δουλειά των ομάδων τους των προπονητών τους και όλους  όσους  αφιερώνουν χρόνο για να "επεξεργαστούν"  τα ακατέργαστα διαμάντια του νομού μας. Είναι παιδιά που δουλεύουν στους αγωνιστικούς χώρους  θέλοντας να διακριθούν.  Η σελίδα μας δεν έχει παρά να σταθεί δίπλα τους!

Θα γνωρίσουμε μέσα από τη συνέντευξη έναν ταλαντούχο και ανερχόμενο ταλέντο της περιοχής μας.  Ο λόγος για τον ποδοσφαιριστή της ΑΕΠ και των μικτών  Δημήτρη Παπαζήση.   Ένας ποδοσφαιριστής που έχει τραβήξει τον τελευταίο καιρό  τα βλέμματα με την εξαιρετική απόδοση του.


Ο νεαρός μεσοεπιθετικός  βλέπει τη σκληρή δουλειά που  κάνει κάτω από σωστή καθοδήγηση τα τελευταία χρόνια να πιάνει τόπο.

Ο… θόρυβος που έχει κάνει ο Δημήτρης Παπαζήσης είχε σαν αποτέλεσμα   την κλήση του στην εθνική U16, έχοντας επίσης τραβήξει το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων.

Είναι γεννημένος στις 30 Μαρτίου του 2006.


Έχει άριστη τεχνική, χρησιμοποιώντας και τα δυο πόδια, πειθαρχημένος, ο Παπαζήσης είναι ένα ανερχόμενο ταλέντο που ευχόμαστε να πάει ψηλά!

Εμείς δεν έχουμε παρά να τον γνωρίσουμε καλύτερα διαβάζοντας τα όσα μας είπε   στην  παρακάτω συνέντευξη που  έδωσε στις "Ματιές στα σπορ "

 


1)  Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.

 Πόσο χρονών είσαι;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Είμαι 16 χρονών. Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε στην ηλικία των 6 ετών από όταν άρχισε να με παίρνει ο πατέρας μου στα γήπεδα.

 


2)Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στην ΑΕΠ; 

Δημήτρης Παπαζήσης:  Ξεκίνησα από την Ακαδημία των ΠΑΟΚ Κοίλων ως τερματοφύλακας και είμαι στην ΑΕΠ Κοζάνης εδώ και 2 χρόνια.

 
3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα δύο Ποδόσφαιρο – μαθήματα;
Δημήτρης Παπαζήσης:  Στο σχολείο είμαι στην 1η  λυκείου. Όσο μπορώ προσπαθώ να τα συνδυάσω και τα δύο αν και δεν είμαι και πολύ μαθητής του διαβάσματος αλλά όσο να ναι χρειάζεται.

 


4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Οι θέσεις που παίζω είναι αριστερό-δεξί εξτρέμ και σέντερ φορ. Η θέση που με αντιπροσωπεύει είναι κυρίως εξτρέμ γιατί είμαι ένας γρήγορος παίχτης με καλή τεχνική καλός στο ένας με έναν και μου αρέσει να τρυπάω την άμυνα.

 

5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου  της ΑΕΠ   αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Η πορεία μας στην Γ’  εθνική πιστεύω ήταν σε γενικές γραμμές καλή. Φυσικά, είχαμε ως στόχο την άνοδο αλλά με τις δυσκολίες που είχαμε είμαστε αξία στην 3η  θέση. Στην μικτή της ΕΠΣ Κοζάνης που είμαι, είμαστε μια καλή ομάδα με ποιοτικούς παίχτες και πιστεύω πως με λίγη τύχη μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα

 


 6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα της ΑΕΠ  και μετά των μικτών;

 Δημήτρης Παπαζήσης:  Οι προπόνητες μου στην ΑΕΠ πιστεύουν σε εμένα, με στηρίζουν και με βοηθάνε να βελτιώνομαι καθημερινά και τους ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Στην ΕΠΣ οι προπονητές μας έχουν δημιουργήσει μια καλή ομάδα και μας δίνουν το κίνητρο για να προχωρήσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.



7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού. Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει;  

Δημήτρης Παπαζήσης:  Δεν υπάρχει κάτι που να με βγάλει εκτός εαυτού, ότι και να γίνει πεισμώνω περισσότερο και όπως λέει και ο προπονητής μου η καλύτερη απάντηση σε κάτι είναι το γκολ. Αυτό που με φτιάχνει όταν αγωνίζομαι είναι η ατμόσφαιρα του γηπέδου και το πάθος της ομάδας μου για την νίκη.

 


 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί; 

Δημήτρης Παπαζήσης:  Το γκολ που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου είναι το γκολ με κεφάλια που είχα βάλει με τον Ολυμπιακό Ρέντη και μας έστειλε στον τελικό όπου βγήκαμε και πρωταθλητές όλων τον σχολών του Ολυμπιακού.

9) Τι ομάδα είσαι;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Είμαι ΑΕΠ ... η ομάδα που αγωνίζομαι τώρα! 

 


10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Το ίνδαλμά μου είναι ο Νεϋμάρ,  αλλά θαυμάζω πολύ και τον Τσιμίκα

 

11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 

Δημήτρης Παπαζήσης:  Η πιο όμορφη στιγμή που έχει μείνει είναι η φετινή κλήση μου στην εθνική καθώς είναι όνειρο ζωής κάθε αθλητή να παίξει για το εθνόσημο.

Ενώ η πιο άσχημη ήταν όταν είχα πάει για δοκιμαστικά στον Ολυμπιακό και είχα κάνει πολύ κακό παιχνίδι δεν επιλέχθηκα. Όμως πιστεύω πως όλα για κάποιον λόγο γίνονται και από τότε έχω πεισμώσει ακόμη περισσότερο.

 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σε  αυτό που κάνεις

Δημήτρης Παπαζήσης:  Φυσικά και με στηρίζουν σε ότι και να κάνω. Η μητέρα μου βοηθάει με την διατροφή μου αλλά και φυσικά ο πατέρας μου που από μικρό με προπονούσε ατομικά  σε ένα διαφορετικό πλάνο προπόνησης και γι’  αυτό ξεχωρίζω από τα παιδιά στην ηλικία μου.

 

13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Στον ελεύθερο μου χρόνο συνήθως πηγαίνω έξω με την παρέα μου ή παρακολουθώ αγώνες στην τηλεόραση.

 


14)  Εχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 

Δημήτρης Παπαζήσης:  Αρχικός μου στόχος είναι να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο από εκεί και πέρα ακόμη δεν έχω αποφασίσει κάτι περαιτέρω.

15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις

Δημήτρης Παπαζήσης:  Κάνω ότι μπορώ για να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ, κυρίως στόχος μου είναι να παίξω  στο champions league και στο  Μουντιάλ με την Εθνική.

 


16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας  Ελλάδος;

Δημήτρης Παπαζήσης:  Όνειρο μου είναι να παίξω στην Μίλαν.

 


17) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις

Δημήτρης Παπαζήσης:  Θέλω να δώσω ένα μήνυμα στα παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό να κυνηγούν τα όνειρα τους να δουλεύουν σκληρά και θα ανταμειφθούν στο τέλος.




Σχόλια

  1. Σου εύχομαι ότι καλύτερο, χωρίς τραυματισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θάρρος σου,το θράσος σου,η ταχύτητα σου σε κάνουν να ξεχωρίζεις!!! εύχομαι να μην έχεις τραυματισμούς και να φτάσεις όσο πιο ψηλά μπορείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και ανήκεις σε αντίπαλη ομάδα σε θαυμάζω!! Θα ήθελα να σε δω με την ερυθρόλευκη φανέλα κ το καμπαναριό στο στήθος!!! Κάθε επιτυχία κ χωρίς τραυματισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τον καιρό του Πιτ έχουμε να δούμε τέτοιο παίκτη! Μπράβο σου Δημήτρη εύχομαι κάθε επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.