Θοδωρής Πατιός ποδοσφαιριστής των Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ 17: Μου έχουν μάθει να στοχεύω ψηλά - Θα βάλω τα δυνατά μου για το καλύτερο και ότι προκύψει



 Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.
 Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή , επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 15χρονο αμυντικό των  Ελπίδων ΑΕ Κοζάνης και μέλος των μικτών Κ 17 Θοδωρή Πατιό.
 


Ο υψηλόσωμος σέντερ μπακ  κάνει ακριβώς ό,τι θα περίμενε κάποιος από έναν κεντρικό αμυντικό Παρά το νεαρόν της ηλικίας του  είναι άνετος υπό πίεση, έχει την ικανότητα να «πατάει» στο κέντρο του γηπέδου και  μεταφέρει την μπάλα ψηλά στο γήπεδο.  Αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι πως κάνει σωστά πράγματα με μεγάλη συνέπεια.
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Θοδωρή
 


 
1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο. Πόσο χρονών είσαι
Θοδωρής Πατιός: Είμαι 15 χρόνων και άρχισα να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο στα 8 μου χρόνια.
 
2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από πότε  είσαι  στις Ελπίδες ΑΕ Κοζάνης;
Θοδωρής Πατιός: Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο στην Ακαδημία της Κοζάνης. Στις Ελπίδες ΑΕΚ είμαι 1 χρόνο.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολείο;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Θοδωρής Πατιός: Πηγαίνω στην Α' Λυκείου και με καλή οργάνωση του χρόνου τα προλαβαίνω μια χαρά.
 
4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Θοδωρής Πατιός: Αγωνίζομαι κυρίως στη θέση του κεντρικού αμυντικού αλλά και του αμυντικού χαφ αναλόγως τις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Και οι δυο θέσεις μου αρέσουν διότι είναι απαιτητικές και απαιτούν πάθος .
 


5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου  φέτος   αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Θοδωρής Πατιός: Κάναμε μία πολύ καλή πορεία, με τις Ελπίδες παίζοντας ωραίο ποδόσφαιρο. Με την ομάδα της ΕΠΣ το όνειρο δεν τελείωσε ακόμη και πιστεύω οτι θα κρατήσει πολύ.
 

6)Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα των Ελπίδων  ΑΕΚ    και μετά των μικτών
 Θοδωρής Πατιός: Ο προπονητής μας στις Ελπίδες , ο κύριος  Μίχος Βαγγέλης, προσπαθεί με τον μοναδικό του τρόπο να μας προπονεί έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις του σύγχρονου ποδοσφαίρου. Για τους προπονητές μου στην ΕΠΣ κύριο  Παρασκευά και κύριο  Τσέπουρα θα έλεγα ότι αυτό που τους χαρακτηρίζει είναι ο επαγγελματισμός τους και η μεγάλη εμπειρία τους την οποία προσπαθούν να μας μεταδώσουν.
 

7)Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Θοδωρής Πατιός: Δεν βγαίνω συνήθως εκτός εαυτού, προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος και προσηλωμένος στον αγώνα. Αυτό που με φτιάχνει πολύ είναι να βλέπω την ομάδα μου να παθιάζεται για την νίκη ακόμη και όταν ο αγώνας δεν πάει καλά.
 
 

8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Θοδωρής Πατιός: Ήταν το γκολ που πέτυχα με την μικτή Κ14 μέσα στο Κιλκίς όπου και κερδίσαμε.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Θοδωρής Πατιός: Είμαι Ολυμπιακός
 

10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα
Θοδωρής Πατιός: Μου αρέσει πολύ ο Ζεράρ Πικέ και ο Μαρσέλο Βιεϊρά.
 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Θοδωρής Πατιός: Από τις πιο όμορφες στιγμές μου είναι η κλήση για να συμμετάσχω στην μικτή κ17 της ΕΠΣ και η δυσκολότερη είναι όταν χάσαμε στα πέναλτι το πρωτάθλημα Κ12 με την Κοζάνη
 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Θοδωρής Πατιός: Έχω την απόλυτη στήριξη των γονιών μου, είναι πάντα δίπλα μου.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Θοδωρής Πατιός: Βγαίνουμε έξω με την παρέα μου, και επίσης παίζω games στον υπολογιστή.
 

14)  Εχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Θοδωρής Πατιός: Με ενδιαφέρουν οι σχολές στα σώματα ασφαλείας αλλά και οι θεωρητικές σχολές.
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Θοδωρής Πατιός: Πάντα μου έχουν μάθει να στοχεύω ψηλά, θα βάλω τα δυνατά μου για το καλύτερο και ότι προκύψει.
 

16 Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Θοδωρής Πατιός: Από μικρός αγαπούσα πολύ την Κοζάνη. Θα ήθελα να είμαι μαζί της σε μια μεγάλη κατηγορία και φυσικά στην Εθνική Ελλάδος.
 
17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Θοδωρής Πατιός: Ο πατέρας μου είναι πάντα παρών στα γήπεδα αλλά συμβολές παίρνω και από τους δυο γονείς μου.
 


18)Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Θοδωρής Πατιός: Να μην ξαναζήσουμε άλλες στιγμές COVID που θα μας κρατήσουν μακριά από την αγάπη μας το ποδόσφαιρο.
Ευχαριστώ

Σχόλια