Δημήτρης Τζημολάκας ποδοσφαιριστής του Αλιάκμονα Αιανής και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης Κ 17: Στόχος μου είναι να αγωνιστώ στη μεγαλύτερη ομάδα της πόλης μου κι από εκεί να κάνω το μεγάλο βήμα


Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 16χρονο μεσοεπιθετικό  του Αλιάκμονα Αιανής  και μέλος των μικτών Κ 17 Δημήτρη Τζημολάκα

Ο Δημήτρης είναι μια ήρεμη δύναμη  Αγωνίζεται και ως δεκάρι αλλά και ως ακραίος επιθετικός

 Ποδοσφαιριστής με καλή  τεχνική κατάρτιση και ποδοσφαιρικό μυαλό  Στηρίζει  πολύ την ομάδα  και αμυντικά .

Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Δημήτρη Τζημολάκα

 


1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.

 Πόσο χρονών είσαι

Δημήτρης Τζημολάκας: Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε από την ηλικία των 6 ετών .Τώρα είμαι 16 ετών.

 

2)Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  κι από ποτέ  είσαι  στον Αλιάκμονα  Αιανής

Δημήτρης Τζημολάκας: Ξεκίνησα από την Ακαδημία του Αλιάκμονα  Αιανής μετά πήγα στον ΠΑΟΚ Κοίλων ,στην ΑΕΠ και φέτος γύρισα στον Αλιάκμων Αιανής.

 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα

 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα

Δημήτρης Τζημολάκας:  Πηγαίνω στην 2η λυκείου και μπορώ να συνδυάσω και τα δυο. 

 

4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί

Δημήτρης Τζημολάκας:  Αγωνίζομαι ως εξτρέμ αλλά  και ως δεκάρι. Πιστεύω ότι και οι δύο θέσεις με αντιπροσωπεύουν.

 


5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου  του Αλιάκμονα  Κοίλων  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.

Δημήτρης Τζημολάκας:  Η  πορεία με τον Αλιάκμων Αιανής μας άφησε μια πικρία γιατί κερδίσαμε τρεις  φορές τον πρωταθλητή και δεν ήμαστε  εμείς οι πρωταθλητές .

Με την ομάδα των μεικτών  τώρα έχουμε  μια πολύ καλή ομάδα και θα προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.

 

6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του Αλιάκμονα Αιανής    και μετά των μικτών

 Δημήτρης Τζημολάκας:  Οι προπονητές μου με βοηθάνε να γίνω καλύτερος  και τους ευχαριστώ.

 


7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού

Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  

Δημήτρης Τζημολάκας:  Την  ώρα που αγωνίζομαι δεν υπάρχει κάτι που να με χαλάει και  να με βγάζει εκτός εαυτού. Αυτό που με φτιάχνει όμως είναι το γκολ τις ομάδας μου

 

 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 

Δημήτρης Τζημολάκας:  Το  γκολ που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι μια καρφωτή κεφάλια που είχα βάλει στα Γρεβενά Αεράτα.

 


9) Τι ομάδα είσαι ;

Δημήτρης Τζημολάκας:  Υποστηρίζω τον  Παναθηναϊκό.

 

10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα .

Δημήτρης Τζημολάκας:  Θαυμάζω παρά πολύ τον Μέσσι.

 


11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 

Δημήτρης Τζημολάκας:  Η πιο άσχημη στιγμή μου είναι ένας τραυματισμός που είχα στον γλουτιαίο με αποτέλεσμα να μείνω ένα μήνα έξω και να χάσω πολλά ματς και οι πιο όμορφη είναι το κάλεσμα του παοκ να λάβω μέρος σε 4 προπονήσεις με την κ16.

 

12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις

Δημήτρης Τζημολάκας:  Οι γονείς μου με στηρίζουν παρά πολύ σε αυτό που κάνω και σε αγωνιστικά θέματα και σε θέματα ψυχολογίας.

 


13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;

Δημήτρης Τζημολάκας:  Όταν έχω ελεύθερο χρόνο τον αξιοποιώ βγαίνοντας έξω με τους φίλους μου.

 

14)  Εχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 

Δημήτρης Τζημολάκας:  Θα προσπαθήσω να περάσω ΤΕΦΑΑ.

 


15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις

Δημήτρης Τζημολάκας:  Θα ήθελα να φτάσω όσο ποιο ψηλά μπορώ.

 

16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας  Ελλάδος;

Δημήτρης Τζημολάκας:  Πρώτος στόχος μου  είναι να αγωνιστώ στην μεγαλύτερη ομάδα της πόλης μου και μετά από εκεί να κάνω το μεγάλο βήμα.

 


17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου

Δημήτρης Τζημολάκας:  Όλοι από  την οικογένεια μου με συμβουλεύουν αλλά πιο πολύ ο πατέρας μου επειδή έχει πολλά χρόνια στα γήπεδα.

 

18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις

Δημήτρης Τζημολάκας:  Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία και σε όλους τους ποδοσφαιριστές μακριά από τραυματισμούς.

 

Σχόλια