Παναγιώτης Καραφουλίδης: Ποδοσφαιριστής του Ατρόμητου Πτολεμαΐδας και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης - Είναι μοναδική η εμπειρία αυτό που ζούμε με την ΕΠΣ Κοζάνης - Με τα υπόλοιπα παιδιά μοιραζόμαστε αυτό το κοινό όνειρο !


Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.
 
Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 15χρονο μεσοεπιθετικό  του Ατρόμητου Πτολεμαΐδας και μέλος των μικτών Κ 15 Παναγιώτη Καραφουλίδη
 


Ο Παναγιώτης μπορεί να είναι μικρός σε ηλικία αλλά μέσα στο γήπεδο είναι αυτό που ονομάζουμε  "ποδοσφαιρικό αλάνι" Γρήγορος ,μαχητής , πειθαρχημένος  και ακολουθεί κατά γράμμα τις εντολές των προπονητών του είτε στον Ατρόμητο είτε στη μικτή Κ15.
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον Παναγιώτη
 


1)  Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε από την ηλικία των 8 ετών και τώρα είμαι 15 ετών.
 
2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες ;
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Ξεκίνησα από την ακαδημία Ηρακλή Πτολεμαΐδας.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Είμαι μαθητής της Γ’ γυμνασίου και προσπαθώ να τα συνδυάσω και τα δύο όσο καλύτερα μπορώ.
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Αγωνίζομαι ως επιθετικός μέσος τόσο στην ομάδα μου όσο και στην ΕΠΣ  Κοζάνης. Οι προπονητές μου θεωρούν ότι αυτή η θέση απαιτεί ταχύτητα ακρίβεια στις πάσες και γρήγορη κίνηση στα αντίπαλα καρέ.
 


5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου του Ατρόμητου  Πτολεμαΐδας  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Σχετικά με την ομάδα μου, τον Ατρόμητο, η πορεία μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ καλή η οποία θα γίνει εξαιρετική αν καταφέρουμε και περάσουμε στον τελικό για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος της Κ16 που ήταν και ο αρχικός μας στόχος. Είμαστε μια καλή ομάδα με αρκετά δυνατούς παίκτες και τεχνίτες όπως άλλωστε δείχνει και η θέση μας στην κατάταξη.
Τώρα, όσο αναφορά την ΕΠΣ Κοζάνης η εμπειρία μέχρι τώρα είναι μοναδική και ευελπιστούμε να φτάσουμε όσο τον δυνατόν πιο μακριά σε αυτή  την προσπάθεια.
Ένα άλλο που ξεχωρίζω είναι οι καινούργιες γνωριμίες και φιλίες με παιδιά από όλο τον νομό. Μοιραζόμαστε άλλωστε αυτό το κοινό όνειρο!
 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου. Πρώτα του Ατρόμητου  και μετά των μικτών
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Κάθε προπονητής έχει να σου δώσει πάντα κάτι. Ο καθένας από τη μεριά του  προσπαθεί για το καλό και την πρόοδο της ομάδας δίνοντας μας συμβουλές. Άλλες φορές αυτό πετυχαίνει και άλλες όχι εκεί υπάρχει και το μερίδιο ευθύνης το δικό μας ως ποδοσφαιριστές.
 
7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Εκτός εαυτού μπορεί να με βγάλει  η αδικία από την διαιτησία όμως προσπαθώ να μην χάνω την αυτοκυριαρχία μου και νιώθω όμορφα όταν η ομάδα κερδίζει κάνοντας μια καλή προσπάθεια. Όπως προχθές που κερδίσαμε την ΕΠΣ Μακεδονίας στο 80'.
 


8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Το παιχνίδι με την Ημαθία που ήμασταν τόσο παθιασμένοι και γυρίσαμε το ματς από 0-1 σε 3-1 σε δύσκολες καιρικές συνθήκες και τσουχτερό κρύο.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Είμαι ΠΑΟΚ
 


10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα .
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Έχω ως ίνδαλμα τον Neymar.
 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Η πιο όμορφη στιγμή ήταν το γκολ του Κωτίδη στο 80' μεσα στην Θεσσαλονίκη με την ΕΠΣ Μακεδονίας!
Αντιθέτως η πιο άτυχη στιγμή ήταν όταν είχα ένα ατύχημα στο πόδι και έπρεπε να μείνω εκτός προπονήσεων και παιχνιδιών.
 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Οι γονείς μου με στηρίζουν και είναι πάντα δίπλα μου.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Στον ελεύθερο χρόνο μου ακούω μουσική κάνω βόλτες με τους φίλους μου και δουλειές με τον μπαμπά μου στον κτήμα μας.
 


14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Το όνειρο μου είναι να γίνω επαγγελματίας  ποδοσφαιριστής και εαν  δεν το πετύχω θέλω να γίνω στρατιωτικός.
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Θέλω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ και το όνειρο μου είναι να παίξω στην Εθνική Ελλάδος.
 


16 Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Εννοείτε στο εξωτερικό σε μια ομάδα της Αγγλίας.
 
17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Η μαμά μου είναι αυτή που δεν θέλει να χάσει παιχνίδι και ο μπαμπάς είναι αυτός που μου δίνει συμβουλές.
 


18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις;
Παναγιώτης Καραφουλίδης: Περισσότερους Έλληνες παίκτες στα πρωταθλήματα στις μεγάλες κατηγορίες κι επίσης  όλα τα παιδιά να μην παρατάνε τα όνειρα τους.



Σχόλια