Το συγκινητικό αντίο και το ευχαριστώ του Γιώργου Αλεξίου - " Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν!!!"



2️⃣3️⃣  Χρόνια απολάμβανα ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ το χόμπι μου!!

Το ποδόσφαιρο  με έμαθε να πειθαρχώ, να σέβομαι, να εκτιμώ, να αναγνωρίζω, να ανταγωνίζομαι, να μαθαίνω και να ευχαριστιέμαι την κάθε στιγμή!!

Θα μου λείψει πάρα πολύ και είναι δύσκολο να σκεφτώ τη ζωή μου χωρίς να είμαι στο γήπεδο!

Αλλά νομίζω πως νιώθω γεμάτος από το ποδόσφαιρο, και αυτό με ανακουφίζει κάπως!!!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις διοικήσεις των ομάδων που με εμπιστεύτηκαν να φοράω τη στολή κ το σήμα των ομάδων τους!!

Αλιάκμων Νεάπολης  (Νομός Κοζάνης)

Ακαδημία  Βοΐου (Νομός Κοζάνης)

Δράση Τσοτυλίου (Νομός Κοζάνης)

Α.Μ.Σ.  Γαλατινής  (Νομός Κοζάνης)

Αναγέννηση Εράτυρας  (Νομός Κοζάνης)

Αλιακμων Κιβωτός (Νομός Γρεβενών)

Ομόνοια Βογατσικού  (Νομός Καστοριάς)

Α.Ε. Πιερέων  (Νομός Καβάλας)

 Ευχαριστώ τους προπονητές που συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια, όλοι τους μοναδικοί και ξεχωριστοί!! Από όλους κράτησα στοιχεία που με βοήθησαν να γίνομαι καλύτερος!!!

Ευχαριστώ τους συμπαίκτες που είχα, όλοι μαζί στης προπονήσεις  και στους αγώνες δίναμε τον καλύτερο μας εαυτό για ευχαριστήσουμε τη διοίκηση, τον προπονητή, τον φίλαθλο κόσμο κ τέλος τους εαυτούς μας!!!

 Ευχαριστώ στους πιο φανατικούς φιλάθλους μου που με ακολουθούσαν από μικρό παιδί, με στήριζαν, με διόρθωναν  και με εμψύχωναν Μπαμπάς, Μαμά και Αδερφός!!!

Ευχαριστώ τους αντιπάλους που μέσα από το γήπεδο έγιναν φίλοι μου καλοί!!

Ευχαριστώ τους φιλάθλους, δεν άκουσα κακό λόγο στα δύσκολα και στα εύκολα!!

Ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε να το χαρώ χωρίς τραυματισμούς!!

Ευχαριστώ ποδόσφαιρο που μ'  έκανες καλύτερο άνθρωπο!!

Με εκτίμηση Γιώργος Αλεξίου!!

Γιωργής 5️⃣



Σχόλια