Γιώργος Μεντεκίδης ποδοσφαιριστής του Βυζαντινού Αετού και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Θέλω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ! Παρόλο που το ποδόσφαιρο είναι βρώμικο ελπίζω ο καθένας μας που ασχολείται να πάρει αυτό που αξίζει στο τέλος!

 


Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της. Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι.
 Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 17χρονο μεσοεπιθετικό  του Βυζαντινού Αετού  και μέλος των μικτών Κ 17 Γιώργο  Μεντεκίδη


Ο Γιώργος είναι ένας δημιουργικός και διεισδυτικός παίκτης  Γρήγορος, μαχητής που μπορεί να οργανώσει το παιχνίδι της ομάδας του αλλά και να τρυπήσει με την καλή τρίπλα την  αντίπαλη άμυνα.
 
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον  Γιώργο
 


1). Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Γιώργος Μεντεκίδης:  Από την ηλικία των 4 ετών και πρόσφατα έγινα 17.
 
2) Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες ;
Γιώργος Μεντεκίδης:  Ξεκίνησα στον Βυζαντινό Αετό, όπου βρίσκομαι μέχρι και σήμερα.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Γιώργος Μεντεκίδης:  Πηγαίνω στην 2η τάξη του λυκείου και δεν είχα ποτέ δυσκολία να συνδυάσω και τα δύο και ούτε θα έχω.
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Γιώργος Μεντεκίδης:  Στον Βυζαντινό από τότε που ξεκίνησα αγωνίζομαι ως δεκάρι. Στην ΕΠΣ αγωνίζομαι ως επιθετικός κάτι που μου ταίριαξε. Η θέση που πιστεύω ότι με αντιπροσωπεύει είναι δεκάρι διότι μου το επιτρέπουν οι ικανότητες μου και έχω συνηθίσει στον Βυζαντινό Αετό να έχω πρωταγωνιστικό και οργανωτικό ρόλο στο επιθετικό κομμάτι.
 


5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου του Βυζαντινού Αετού  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Γιώργος Μεντεκίδης:  Η πορεία του Βυζαντινού Αετού ήταν εκπληκτική διότι με μια ομάδα με μέσο όρο ηλικίας 16.5 χρόνων καταφέραμε να φτάσουμε στα μπαράζ αν και πιστεύω ότι  αξίζαμε περισσότερα. Η πορεία των μικτών είναι εξίσου εκπληκτική έχουμε πολύ δυνατή ομάδα στην Κ17 και στην Κ15 , είμαστε ικανοί και ελπίζω να φτάσουμε μέχρι τον τελικό και να το πάρουμε.
 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του Βυζαντινού Αετού και μετά των μικτών  Παρασκευά Γιάννη και Τσέπουρα Γιωργο
 Γιώργος Μεντεκίδης:  Οι προπονητές μου στον Βυζαντινό Αετό είναι αυτοί με τους οποίους μεγάλωσα και ωρίμασα ποδοσφαιρικά και τους ευχαριστώ πολύ για την στήριξη τους.Οι δύο προπονητές στην μικτή είναι βοηθητικοί με τις συμβουλές τους και την καθοδήγηση τους και από τον κάθε προπονητή έχω να πάρω και κάτι.
 
7)Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Γιώργος Μεντεκίδης:  Είμαι ήρεμος γενικά όμως αυτό που με χαλάει είναι όταν οι συμπαίκτες μου ασχολούνται συνέχεια με τον διαιτητή. Αυτό που με φτιάχνει είναι ένα ωραίο οργανωμένο γκολ.
 


 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Γιώργος Μεντεκίδης:  Το γκολ που μου έχει μείνει είναι ένα μακρινό σουτ στο παραθυράκι εναντίον της Εράτυρας σε πολύ κρίσιμο σημείο του αγώνα.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Γιώργος Μεντεκίδης:  Δεν υποστηρίζω κάποια συγκεκριμένη ομάδα.
 


10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ινδαλμα .
Γιώργος Μεντεκίδης:  Από μικρός θαύμαζα τον Μέσι και τον Νεϊμάρ.
 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Γιώργος Μεντεκίδης:  Η πιο όμορφη στιγμή ήταν η τελευταία αγωνιστική εναντίον της Κοζάνης 2004 όπου τους νικήσαμε με σκορ 1-6.Η χειρότερη στιγμή μου ήταν το διάστρεμμα που έπαθα φέτος χάνοντας έτσι κάποιους σημαντικούς αγώνες.
 


12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Γιώργος Μεντεκίδης:  Όλη μου η οικογένεια με στηρίζει από τον πιο μικρό στον πιο μεγάλο.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Γιώργος Μεντεκίδης:  Συνήθως βγαίνω έξω με τους φίλους μου.
 


14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Γιώργος Μεντεκίδης:  Θα ακολουθήσω τον τομέα της πληροφορικής στόχος μου είναι να περάσω σε μια σχολή αντίστοιχη στην Θεσσαλονίκη.
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Γιώργος Μεντεκίδης:  Στο ποδόσφαιρο θέλω να φτάσω όσο πιο ψηλά είμαι ικανός να φτάσω.
 


16 Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Γιώργος Μεντεκίδης:  Χωρίς δεύτερη σκέψη, θα ήθελα να αγωνιστώ σε μια ομάδα της Αγγλίας.
 
17 ) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Γιώργος Μεντεκίδης:  Ο πατέρας μου είναι αυτός που με συμβουλεύει και προσπαθεί να μην χάνει κανένα μου παιχνίδι.
 


18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Γιώργος Μεντεκίδης:  Εύχομαι σε όλους τους νεαρούς ποδοσφαιριστές μια καλή ποδοσφαιρική πορεία δίχως τραυματισμούς και παρόλο που το ποδόσφαιρο είναι βρώμικο ελπίζω ο καθένας να πάρει αυτό που αξίζει στο τέλος.



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.