Πολυνείκης Καλαμάρας πριν το ντεμπούτο την Κυριακή : «Η επαγγελματική πυγμαχία είναι φυσική εξέλιξη για μένα!»

 


Ο Πολυνείκης Καλαμάρας, αθλητής του ‘Mallios Team Athens’ και του Γρηγόρη Μάλλιου κάνει ντεμπούτο στην επαγγελματική πυγμαχία αυτή την Κυριακή 15 Μαΐου στο Κλειστό του Μετς αντιμετωπίζοντας τον Βούλγαρο Radoslav Mitev στο πλαίσιο του ‘Scorpion – Prive Boxing’.

Ο ίδιος μιλώντας για αυτή την μετάβασή του στο επαγγελματικό μποξ μέσω του ΣΕΠ, λέει :

«Η επαγγελματική πυγμαχία ήταν μια φυσική εξέλιξη για εμένα στην καριέρα μου μετά από 15 χρόνια ερασιτεχνικής πυγμαχίας. Είναι ένα τελείως καινούριο πεδίο με διαφορετικά στανταρ και παραμέτρους πιστεύω ότι μου ταιριάζει πιο πολύ και ο στόχος μου είναι να παίξω σε μεγάλα ρινγκ και με μεγάλους αντιπαλους.

O στόχος μου σε κάθε αγώνα είναι να πυγμαχώ με υψηλή τεχνική . Θέλω να μπορέσω να δείξω τις πυγμαχικές ικανότητές μου. Το νοκαουτ δεν είναι αυτοσκοπός αλλά στόχος. Είναι ένας όμορφος αγώνας που θα το ευχαριστηθώ εγώ και θα το ευχαριστηθούν και οι φίλαθλοι.»

Μιλώντας για την εμπειρία του στις προπονήσεις εντός του ‘Centeno’s Gym’ στο Μαϊάμι, ο ίδιος ανέφερε

«Η διαμονή μου στις ΗΠΑ στο ‘Centeno’s Gym’ στο Μαϊάμι ήταν μια τρομερή εμπειρία γιατί προπονήθηκα σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο με κορυφαίους πυγμάχους υπο την καθοδήγηση του προπονητή Javiel Centeno ο οποίος είναι προπονητής του παγκόσμιου πρωταθλητή George Kambosos . Όλη αυτή η εμπειρία με βελτίωσε σαν αθλητή αλλά και μου άλλαξε την οπτική που βλέπω και αντιλαμβάνομαι το μποξ, την πυγμαχία.''

Για τις διαφορές ερασιτεχνικής και επαγγελματικής πυγμαχίας:

«Η επαγγελματική με την ερασιτεχνική πυγμαχία είναι δύο διαφορετικά αθλήματα . Η επαγγελματική πυγμαχία έχει πολύ περισσότερο στρατηγική και τακτική. Τα χτυπήματα είναι πιο λίγα αλλά πιο δυνατά . Η εμπειρία μου από την ερασιτεχνική πυγμαχία έχοντας κάνει 200 αγώνες με βοηθάει να προσαρμοστώ πολύ πιο γρήγορα στις καινούριες συνθήκες.»

Κλεινοντας:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γρηγόρη Μαλλιο για την καθοδήγηση του στον κόσμο της επαγγελματικής πυγμαχίας, επίσης τον πρόεδρο του ΣΕΠ κ.Γιωργο Στεφανόπουλο για την δυνατότητα που μου δίνει να αγωνίζομαι επαγγελματικά, μα πάνω από όλα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μέγα χορηγό μου Cernel Security και ιδιαίτερος τον Γιώργο Γαζη για την πολύπλευρη στήριξη στο καινούριο αυτό εγχείρημα.»



πηγή: ufight.gr


Σχόλια