Τάσος Κικίδης ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Κοίλων και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Θέλω να φτάσω ψηλά διασκεδάζοντας πάνω απ' όλα γι' αυτό που κάνω


Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 17χρονο αμυντικό   του ΠΑΟΚ Κοίλων  και μέλος των μικτών Κ 17 Τάσο Κικίδη.
 


Ο Τάσος  είναι ένας ποδοσφαιριστής που διακρίνεται για τη δύναμη και την ταχύτητα του.
Μπορεί να παίξει και ως κεντρικός αμυντικός αφού τον χαρακτηρίζει η δύναμη και το πάθος αλλά αγωνίζεται και ως ακραίος αμυντικός καλύπτοντας όλη τη μεριά με την ταχύτητα του. Γενικά είναι  ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των προπονητών του
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον  Τάσο.
 

1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Τάσος Κικίδης:  Άρχισα το ποδόσφαιρο από την ηλικία των 5 χρόνων και είμαι 17 χρονών.
 
2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες ;
Τάσος Κικίδης:  Ξεκίνησα από την Ακαδημία της ΑΕΚ  Κοζάνης.
 

3) Τι τάξη πας στο σχολείο ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Τάσος Κικίδης:  Πάω 2α λυκείου και πιστεύω ότι με σωστό πρόγραμμα μπορείς να τα συνδυάσεις και τα δύο εξίσου καλά.
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Τάσος Κικίδης:  Αγωνίζομαι ως στόπερ (κεντρικός αμυντικός) ή ως δεξί μπακ και πιστεύω ότι  η θέση του στόπερ μου ταιριάζει καλύτερα διότι είμαι ένας παίκτης που του αρέσει η δύναμη.
 


5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου του ΠΑΟΚ Κοίλων   αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Τάσος Κικίδης:  Φέτος πιστεύω ότι η ομάδα μου στον πρώτο γύρο έκανε μια πολύ καλή πορεία αλλά στον δεύτερο γύρο θα μπορούσαμε καλύτερα και να τερματίσουμε ακόμη πιο ψηλά στην βαθμολογία. Στις μικτές εφόσον έχουμε φτάσει μέχρι τους 8 καλύτερους και συνεχίζουμε πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή πορεία.
 
6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του ΠΑΟΚ Κοίλων και μετά των μικτών  Παρασκευά Γιάννη και Τσέπουρα Γιωργο
Τάσος Κικίδης:  Ο προπονητής της ομάδας μου αλλά και οι προπονητές της ΕΠΣ με βοήθησαν και συνεχίζουν να με βοηθούν με τις συμβουλές αλλά και τις παρατηρήσεις τους και τους ευχαριστώ γι αυτό και για κάθε βοήθεια.
 


7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Τάσος Κικίδης:  Εκτός εαυτού μπορεί να με βγάλει ένα αντι αθλητικό χτύπημα είτε σε μένα είτε σε συμπαίκτη μου ενώ μου αρέσει όταν το παιχνίδι είναι δυνατό αλλά όχι αντι αθλητικό
 
 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Τάσος Κικίδης:  Είμαι παίκτης ο οποίος δεν σκοράρει συχνά οπότε δεν έχω γκολ αγαπημένο αλλά σαν αγαπημένο παιχνίδι που δεν θα το ξεχάσω ποτέ είναι όταν σήκωσα σαν αρχηγός το πρωτάθλημα στα τζούνιορ και ήμασταν πρωταθλητές αήττητοι.
 

9) Τι ομάδα είσαι ;
Τάσος Κικίδης:  Είμαι ΠΑΟΚ , Μπαρτσελόνα και Λίβερπουλ
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα .
Τάσος Κικίδης:  Σαν ίνδαλμα πάντα είχα τον Sergio Ramos αλλά μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ γενικά όλους τους κορυφαίους παίκτες που παίζουν  στις θέσεις που παίζω κι εγώ.
 

11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Τάσος Κικίδης:  Η πιο όμορφη στιγμή όπως είπα και πριν ήταν όταν κατακτήσαμε το πρωτάθλημα στα τζούνιορ χωρίς καμιά ήττα και η πιο άσχημη ήταν όταν είχα δει τον συμπαίκτη μου να σπάει το πόδι του μπροστά μου.
 
12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ’  αυτό που κάνεις
Τάσος Κικίδης:  Οι γονείς μου με στήριζαν και συνεχίζουν να με στηρίζουν καθημερινά σε ότι και να κάνω και είναι πάντα δίπλα μου στο πλευρό μου.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Τάσος Κικίδης:  Όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να βγαίνω με τους φίλους και να πηγαίνω βόλτα το σκυλί μου.
 

14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Τάσος Κικίδης:  Θα ήθελα να μπω σε μια σχολή σαν φυσιοθεραπευτής ή διατροφολόγος οπότε ο στόχος μου είναι να δώσω πανελλήνιες και να γράψω όσο καλύτερα γίνεται έτσι ώστε να γίνω ένα από τα δύο αυτά επαγγέλματα


 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Τάσος Κικίδης:  Στο ποδόσφαιρο θα ήθελα να φτάσω όσο πιο ψηλά σε κατηγορία γίνεται και να παίζω μέχρι  μεγάλη ηλικία διασκεδάζοντας  για αυτό που κάνω.
 
16)  Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Τάσος Κικίδης:  Θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ στην Λίβερπουλ.



 
17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Τάσος Κικίδης:  Γενικά με συμβουλεύουν όλοι ο καθένας σε διαφορετικά θέματα και σε θέματα που γνωρίζει καλύτερα.
  Ο πατέρας μου είναι αυτός που δεν χάνει εύκολα παιχνίδι αλλά όλοι έρχονται όσο μπορούν
 
 


18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Τάσος Κικίδης:  Θα ήθελα να σας  ευχαριστήσω για την συνέντευξη, να ευχηθώ σε όλους τους συναθλητές μου υγεία χωρίς τραυματισμούς και να μην σταματάνε να κυνηγάνε και να μάχονται γι’  αυτό που θέλουν.

Σχόλια