Πρόδρομος Σαββίδης - Ποδοσφαιριστής του Βυζαντινού Αετού και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: «Θα ήθελα να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται και θα δουλέψω για να τα καταφέρω Ευχαριστώ τους προπονητές μου που πίστεψαν σ’ εμένα»



 
Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.
 Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 15χρονο μεσοαμυντικό  του Βυζαντινού Αετού  και μέλος των μικτών Κ 15 Πρόδρομο  Σαββίδη.
 


Ο Προ,  όπως τον φωνάζουν οι φίλοι και οι συμπαίκτες του  είναι ένας ποδοσφαιριστής που διακρίνεται για το αγωνιστικό του πάθος.
 Πειθαρχημένος  στο παιχνίδι μπορεί να προσφέρει και στο επιθετικό κομμάτι αλλά κυρίως αμυντικά. 
 
Κλείνει τρύπες και δυσκολεύει τους αντιπάλους  με τις τοποθετήσεις του  και το τρέξιμο να δημιουργήσουν.
 
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον  Πρόδρομο.
 


1). Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
 Πρόδρομος Σαββίδης: Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο ξεκίνησε όταν ήμουν 8 χρονών.Τώρα είμαι 15
 
2) Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες ;
Πρόδρομος Σαββίδης: Ξεκίνησα από την Ακαδημία του Βυζαντινού Αετού και συνεχίζω να παίζω εκεί.
 


3) Τι τάξη πας στο σχολειό ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Πρόδρομος Σαββίδης: Πηγαίνω 3η γυμνασίου και κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να τα προλάβω.
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Πρόδρομος Σαββίδης: Παίζω σε δύο   θέσεις. Με την ομάδα του Βυζαντινού αγωνίζομαι ως αμυντικό χαφ ενώ  με την ομάδα της  ΕΠΣΚ έχω κάνει πιο πολλά παιχνίδια σαν στόπερ.
Η θέση όμως που πιστεύω με αντιπροσωπεύει είναι αμυντικό χαφ γιατί είμαι μαχητικός έχω πάθος και είμαι καλός και επιθετικά και αμυντικά, κυρίως όμως αμυντικά.
 


 
5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου του Βυζαντινού Αετού  αλλά και πώς βλέπεις την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Πρόδρομος Σαββίδης: Κάναμε μια αρκετά καλή χρονιά με την ομάδα του Βυζαντινού Αετού, φτάσαμε ως τα μπαράζ ανόδου, όμως δεν μας βγήκαν κάποια παιχνίδια και μας αδικεί πολύ το αποτέλεσμα.
Με την ομάδα της ΕΠΣ Κοζάνης τα πηγαίνουμε εξαιρετικά και πιστεύω πως έχουμε αρκετές πιθανότητες να πάμε και τελικό. Έχουμε ακόμα πολλά να δώσουμε διότι όλα τα παιδιά έχουν δουλέψει πολύ.
Οι προπονητές και οι συμπαίκτες μου  είναι πάρα πολύ καλοί στην δουλειά τους και είναι εξαιρετικοί εντός αλλά και εκτός γηπέδου.
 


6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου.  Πρώτα του Βυζαντινού Αετού και μετά των μικτών  Παρασκευά Γιάννη και Τσέπουρα Γιωργο.
 Πρόδρομος Σαββίδης: Θα ήθελα να ευχαριστήσω καταρχήν τους προπονητές του Βυζαντινού Αετού, τον κύριο Γιώργο Θεοδωρίδη, τον Αντώνη Θεοδωρίδη που ήταν κατά κύριο λόγο σαν πρώτοι προπονητές στην ομάδα, όμως ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον κύριο Αντώνη Σάκκο και Αντώνη Τσιάρα που όπου τους χρειαστήκαμε ήταν εκεί για εμάς και έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν.
Οι προπονητές της μικτής Γιώργος Τσέπουρας και Γιάννης Παρασκευάς κάνουν το καλύτερο και για τις δύο μικτές. Δίνουν ευκαιρίες και καταλαβαίνουμε το πόσο πολύ βοηθάνε την ομάδα από τα αποτελέσματα και των δύο μικτών.
 
7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Πρόδρομος Σαββίδης: Είμαι πολύ νευρικός , οπότε βγαίνω πολύ εύκολα εκτός εαυτού και μπορώ με το παραμικρό να εκνευριστώ.
Όμως προσπαθώ να μην το δείχνω και να το περιορίσω όσο γίνεται.
Δεν μου αρέσει να βλέπω παίκτες να είναι απαθείς και νωχελικοί.
Μ’ αρέσει να βλέπω τους συμπαίκτες μου να κάνουν τα πάντα για να κερδίσουν το αποτέλεσμα και να παίζουν με πάθος.
 


 8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Πρόδρομος Σαββίδης: Μου έχει μείνει στο μυαλό το τελευταίο ματς της ΕΠΣ Κοζάνης  με την ΕΠΣ Μακεδονίας, διότι είναι η πρώτη φορά που φτάνω τόσο ψηλά σε μια διοργάνωση πόσο μάλλον με την ΕΠΣ Κοζάνης.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Πρόδρομος Σαββίδης: Η ομάδα που υποστηρίζω είναι ο ΠΑΟΚ
 
10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα .
Πρόδρομος Σαββίδης: Δεν έχω κάποιον ποδοσφαιριστή ως ίνδαλμα, απλά μου αρέσει πολύ σαν παίκτης ο Καντέ γιατί παίζουμε την ίδια θέση και προσπαθώ να μαθαίνω απ’  αυτόν.
 

11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη – άσχημη. 
Πρόδρομος Σαββίδης: Είμαι τυχερός.
 Είχα αρκετές ωραίες στιγμές, όμως αυτή που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι το τελευταίο παιχνίδι με τον Βυζαντινό Αετό και  την νίκη μας 1-6 μέσα στην Κοζάνη 2004.
 Δείξαμε τον πραγματικό μας εαυτό  στο τελευταίο ματς της σεζόν με αυτή την ομάδα- οικογένεια  που ανήκω.
Άτυχη στιγμή ήταν το ματς με την ΕΠΣ Πέλλας που χάσαμε το παιχνίδι στο 90.
Ευτυχώς μάθαμε από τα λάθη μας και αυτό ήταν ένα στραβοπάτημα αφού μετά από εκείνο το παιχνίδι  έχουμε μόνο νίκες.
 

12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ’ αυτό που κάνεις
Πρόδρομος Σαββίδης: Ναι με στηρίζουν και χαίρομαι γι’ αυτό. Ελπίζω να  τους το ανταποδώσω στο μέλλον.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Πρόδρομος Σαββίδης: Πολύ σπάνια έχω ελεύθερο χρόνο διότι έχω συνέχεια μαθήματα και προπονήσεις, οπότε όταν έχω ελεύθερο χρόνο είτε τον περνάω με την οικογένεια μου είτε με τους φίλους μου.
 


14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Πρόδρομος Σαββίδης: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω, ο μόνος στόχος αυτή την στιγμή που είναι κολλημένος στο μυαλό μου είναι η κατάκτηση κυπέλλου με την ΕΠΣ Κοζάνης.
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Πρόδρομος Σαββίδης: Θα ήθελα να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται και θα κάνω τα πάντα για να το καταφέρω.
 


16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Πρόδρομος Σαββίδης: Δεν έχω κάποια προτίμηση. Θα άρπαζα την ευκαιρία όποια  ομάδα και να ήταν.
 
17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Πρόδρομος Σαββίδης: Ο πατέρας μου, είναι από την αρχή που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο δίπλα μου και είναι πάντα εκεί  σε όλα τα παιχνίδια και με συμβουλεύει γενικά σε ότι και να κάνω. Αυτός είναι που  θέλει να πετύχω περισσότερο χωρίς όμως να βγάλω κανένα άλλο μέλος της οικογένειας μου έξω.
 

18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Πρόδρομος Σαββίδης: Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές με τους οποίους έχω καταφέρει να  φτάσω εδώ που είμαι. Τους ευχαριστώ γιατί δεν σταμάτησαν να πιστεύουν σ’  εμένα και σε όλα τα παιδιά.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τον κύριο Νίκο Μπίντση με τον οποίο έκανα, κάνω και θα συνεχίσω να κάνω ότι χρειαστεί,  για να πετύχω. Τέλος εύχομαι την κατάκτηση του κυπέλλου και από τις δύο μικτές.

Σχόλια