Δημήτρης Τζέλος ποδοσφαιριστής του Μακεδονικού Κοζάνης και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Τα παιδιά που έχουν όνειρα να τα κυνηγάνε και να μη δίνουν σημασία το τι λένε οι τριγύρω


Με τα αφιερώματα μας
  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι.

 Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 17χρονο μεσοεπιθετικό του Μακεδονικού Κοζάνης  και μέλος των μικτών Κ17 Δημήτρη Τζέλο.


Ο Δημήτρης είναι ένας ποδοσφαιριστής  που έχει καλή επαφή με τη μπάλα καλή τρίπλα   και παρά το νεαρό της ηλικίας του  μπορεί να παίξει και το ρόλο του οργανωτή!
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον  Δημήτρη
 

1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Δημήτρης Τζέλος: Το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο άρχισε από την ηλικία  4ων ετών . Ειμαι 16 ετών
 
2)Απο ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες  και που έχεις αγωνιστεί στη συνέχεια
Δημήτρης Τζέλος: Ξεκίνησα από την Ακαδημία του Μακεδονικού, έπειτα πήγα στην ΑΕΚ Κοζάνης,  στον ΠΑΟΚ Κοίλων και τώρα βρίσκομαι στον Μακεδονικό.
 
 



3) Τι τάξη πας στο σχολείο ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Δημήτρης Τζέλος: Στο σχολείο πηγαίνω στην 2α Λυκείου και με ένα σωστό και οργανωμένο πρόγραμμα μπορείς να τα συνδυάσεις και τα δύο.
 
4)  Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Δημήτρης Τζέλος: Αγωνίζομαι ως αριστερό και δεξί χαφ αλλά  και 10ρι.  Η θέση που με αντιπροσωπεύει πιστεύω πως είναι το 10ρι γιατί μπορώ να κρατήσω την μπάλα στα πόδια μου και να μοιράσω είτε στα χαφ είτε να δώσω μια κάθετη στο σέντερ φορ.
 

5) Πως είδες   την πορεία της ομάδας σου του Μακεδονικού αλλά και πώς είδες  την πορεία των μικτών που είσαι μέλος.
Δημήτρης Τζέλος: Η φετινή πορεία του Μακεδονικού δεν ήταν  αυτή που τον αντιπροσωπεύει με την μεγάλη ιστορία που έχει σαν ομάδα, αλλά του χρόνου θα φανεί πραγματικά ποιος είναι ο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ.
Η πορεία των μικτών ήταν εξαιρετική αν και είχαμε κάποια προβλήματα τα λύσαμε όλοι μαζί και παλέψαμε για το καλύτερο.
 

6) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του Μακεδονικού Κοζάνης  και μετά των μικτών  Παρασκευά Γιάννη και Τσέπουρα Γιώργο
Δημήτρης Τζέλος: Ο προπονητής μου στον Μακεδονικό με βοηθάει πάρα πολύ και μου έχει δώσει αρκετές ευκαιρίες. Επίσης οι προπονητές των μικτών ήταν εξαιρετικοί και μας βοηθούσαν έναν προς έναν καθημερινά.
 
7) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Δημήτρης Τζέλος: Αυτό που μπορεί να με χαλάσει είναι όταν ο αντίπαλος διαμαρτύρεται συνεχώς και αυτό που με φτιάχνει είναι όταν η ομάδα μου βάζει γκολ.
 
 

8.) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Δημήτρης Τζέλος: Το γκολ που θα μου μείνει στο μυαλό είναι το γκολ με την μικτή μέσα στα Γρεβενά γιατί είχε πάρα πολύ κόσμο και φώναζαν από τις κερκίδες και μόλις μπήκε το γκολ όλοι ηρέμησαν.
 
9) Τι ομάδα είσαι ;
Δημήτρης Τζέλος: Υποστηρίζω την Μπαρτσελόνα.
 

10) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα
Δημήτρης Τζέλος: Αυτός που έχω για ίνδαλμα  είναι ο μεγάλος μου αδερφός.
 
 
11) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Δημήτρης Τζέλος: Η πιο όμορφη στιγμή ήταν όταν  πέτυχα το πρώτο μου γκολ με  την ομάδα μου τον Μακεδονικό και η πιο άσχημη ήταν όταν πέρασα μια λοίμωξη και χρειάστηκε να μείνω εκτός για 1,5  μήνα.
 

12) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Δημήτρης Τζέλος: Οι γονείς μου με στηρίζουν και με το παραπάνω.
 
13) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Δημήτρης Τζέλος: Στον ελεύθερο μου χρόνο βγαίνω έξω με τους φίλους μου ή κάνω προπόνηση μόνος μου.
 

14)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Δημήτρης Τζέλος: Σαν κύριο στόχο έχω το ποδόσφαιρο όσον αφορά το σχολείο θα ήθελα να σπουδάσω φυσιοθεραπεία
 
15) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Δημήτρης Τζέλος: θα προσπαθήσω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ.
 

16) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Δημήτρης Τζέλος: θα ήθελα να αγωνιστώ στην Μπαρτσελόνα.
 
17) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Δημήτρης Τζέλος: Αυτός που με συμβουλεύει και με καθοδηγεί είναι ο μεγάλος μου αδερφός αλλά αυτός που προσπαθεί να μην χάνει κανένα μου παιχνίδι είναι ο μπαμπάς μου και τους είμαι ευγνώμων και τους δύο.
 

18) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις
Δημήτρης Τζέλος: Θα ήθελα να αναφέρω ότι τα παιδιά που έχουν ένα όνειρο να το κυνηγάνε και να μην τους νοιάζει τι λένε οι τριγύρω.



Σχόλια