Γιώργος Λαζαριώτης : ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Κοίλων και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Νιώθω τυχερός που από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο είχα δίπλα μου αξιόλογους προπονητές και ανθρώπους


Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 14χρονο επιθετικό   του ΠΑΟΚ Κοίλων   και μέλος των μικτών Κ15 Γιώργο  Λαζαριώτη.
 

Ο Γιώργος ήταν από τους πρωταγωνιστές της νίκης της ομάδας του της Κ14  στον τελικό  της ΕΠΣ Κοζάνης ήταν για τους αντιπάλους μια διαρκής πηγή κινδύνου. Δύο βασικά του προσόντα είναι η ταχύτητά του και το πόσο διεμβολιστής είναι. Ένα επίσης σημείο – κλειδί του παιχνιδιού του είναι πως τον χαρακτηρίζει η διαρκής κίνηση είτε έχει τη μπάλα είτε όχι.
 
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον  Γιώργο
 
1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Είμαι 14 χρονών και το ενδιαφέρον μου για το ποδόσφαιρο ξεκίνησε στην ηλικία των 6.
 
2) Από ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες ;
Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο από την Ακαδημία του ΠΑΟΚ ΚΟΙΛΩΝ όπου και συνεχίζω να αγωνίζομαι μέχρι σήμερα.               
 


 
3) Τι τάξη πας στο σχολείο ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα
 δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Πηγαίνω στη δευτέρα γυμνασίου και προσπαθώ να συνδυάζω ποδόσφαιρο και μαθήματα.                                       
4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Η θέση που με αντιπροσωπεύει είναι η θέση στην οποία παίζω (κεντρικός επιθετικός).                                    
 
5) Ανακηρύχθηκες  πρωταθλητής με την Κ14.Είχες  πολύ καλή απόδοση και ήσουν από τους πρωταγωνιστές της νίκης.
 Εντυπώσεις από το παιχνίδι
Ήταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι ανάμεσα σε δύο εξίσου καλές ομάδες. Αν και οι αντίπαλοι προηγούνταν καταφέραμε να φέρουμε την ισοπαλία και τελικά να πάρουμε τη νίκη στη διαδικασία των πέναλτι. Πολλές οι εναλλαγές των συναισθημάτων σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.               
 


6) Τελικός με την μικτή Κ 15  ΕΠΣ Κοζάνης το Σάββατο   μια ιστορική στιγμή είμαστε έτοιμοι ;
Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας και ναι είμαστε πανέτοιμοι να διεκδικήσουμε τη νίκη σ αυτό το παιχνίδι.                     
 
7 )Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του ΠΑΟΚ Κοίλων  και μετά των μικτών  Παρασκευά Γιάννη και Τσέπουρα Γιωργο
 Νιώθω τυχερός που από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα το ποδόσφαιρο είχα δίπλα μου αξιόλογους προπονητές και ανθρώπους. Ο καθένας από αυτούς μου δίδαξε κάτι διαφορετικό και τους ευχαριστώ τον καθένα ξεχωριστά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου κ. Στέφανο Γκουρτσούλη (ΠΑΟΚ ΚΟΙΛΩΝ). Επίσης θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους κύριους Γιάννη Παρασκευά και Γιώργο Τσέπουρα που μου έδωσαν τη δυνατότητα να ενταχθώ στη μικτή Κ15  της ΕΠΣ ΚΟΖΑΝΗΣ καθώς και για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν για φτάσουν την ομάδα στον τελικό.                                    
 


8.) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Την ώρα που αγωνίζομαι προσπαθώ να είμαι πλήρως συγκεντρωμένος στο παιχνίδι και να μη χαλιέμαι με οτιδήποτε. Αντιθέτως με φτιάχνει όταν βρίσκω απέναντι μου δυνατούς αντιπάλους.         
 
 9) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί
Το παιχνίδι που μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό είναι στο φετινό πρωτάθλημα αντιμέτωποι με τους Δαναούς όπου έκανα το Hat-trick.                
 
10) Τι ομάδα είσαι ;
Η αγαπημένη μου ομάδα είναι η Ρεάλ Μαδρίτης.  
                
11) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα.
Τον Κριστιάνο Ρονάλντο.       
 
12) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Μέχρι στιγμής έχω μόνο καλές στιγμές να θυμάμαι. Οι πιο έντονες είναι η πρόκριση στον τελικό με τη μικτή Κ15 της ΕΠΣ ΚΟΖΑΝΗΣ και η κατάκτηση του πρωταθλήματος με την ομάδα μου.                                                    
 


13) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ’ αυτό που κάνεις
Οι γονείς μου ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα να κάνω αυτό που μου αρέσει.     
                                
14) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Τον ελεύθερο χρόνο μου προσπαθώ να τον περνάω με τους φίλους μου
 
15)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Μου αρέσει η γυμναστική ακαδημία και η φυσιοθεραπεία.     
 
16) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Στο ποδόσφαιρο θα ήθελα να έχω μια καλή διαδρομή και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ.                                            
 
17) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας;
Στη Ρεάλ Μαδρίτης. 
              
18 ) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου.
Ακούω τις συμβουλές και των δυο γονιών μου. Αυτοί με τη σειρά τους προσπαθούν να μη χάνουν κανένα παιχνίδι μου.
 

19) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις;
Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα μου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κι εύχομαι να είμαστε εμείς οι νικητές στον τελικό του Σαββάτου. (ΕΠΣ ΚΟΖΑΝΗΣ)
 
Σας ευχαριστώ πολύ.
 

Σχόλια