Κωνσταντίνος Οικονόμου - ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Κοίλων και των μικτών ΕΠΣ Κοζάνης: Από μικρός έβαζα τον πήχη ψηλά Θα ήθελα να παίξω κάποια στιγμή επαγγελματικά σε μια σπουδαία ομάδα



Με τα αφιερώματα μας  σε νεαρούς ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  στόχος μας είναι  να προβάλουμε τα ταλέντα του νομού μας αλλά να επιδείξουμε   και τη δουλειά που γίνονται στις ομάδες τους και στις μικτές της ΕΠΣ Κοζάνης στην οποία είναι φέτος μέλη της.Συμβουλή της σελίδας  στους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να εξακολουθούν να δουλεύουν με υπομονή, επιμονή και ιδίως με χαμηλά το κεφάλι . Αυτή τη φορά θα γνωρίσουμε  τον 14χρονο μέσο του ΠΑΟΚ Κοίλων  (Κ14)  και μέλος της μικτής Κ 15 Κωνσταντίνο Οικονόμου. 


Ο Κωνσταντίνος ήταν  το μυαλό  κι ένας από τους  πρωταγωνιστές της νίκης της ομάδας του της Κ14  στον τελικό  της ΕΠΣ Κοζάνης.
Ένας  νεαρός και  ταλαντούχος ποδοσφαιριστής


Ο "Οίκο" όπως τον φωνάζουν οι φίλοι, οι συμπαίκτες και οι προπονητές του αγωνίζεται κυρίως  στο χώρο του κέντρου ως επιτελικός μέσος-10άρι, έχει πολύ καλή  τεχνική κατάρτιση και τρίπλα  με πολύ καλά στημένα και όποτε του δοθεί η ευκαιρία  για να σκοράρει δε χάνει την ευκαιρία.

Κύριο χαρακτηριστικό του γνώρισμα είναι η ηρεμία στο παιχνίδι του, οι κάθετες μεταβιβάσεις του-ασίστ , και η αλλαγή-μεταφορά του παιχνιδιού.
Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα  τον  Κωνσταντίνο
 


1) Από ποια ηλικία άρχισε το ενδιαφέρον σου για το ποδόσφαιρο.
 Πόσο χρονών είσαι
Οι γονείς μου λένε ότι από πολύ μικρή ηλικία, το αγαπημένο μου παιχνίδι ήταν να κλωτσάω μια μπάλα. Είμαι 14 χρονών.
 
2) Από  ποια ομάδα ή ακαδημία  ξεκίνησες ;
Η πρώτη Ακαδημία ήταν στη Θεσσαλονίκη, όταν ήμουν μικρός, 6 ετών, στους Μπέμπηδες 2000. Στη συνέχεια, καθώς μετακόμισα στην Κοζάνη, εντάχθηκα στην ομάδα του ΠΑΟΚ Κοίλων, στην οποία βρίσκομαι μέχρι και σήμερα.
 
3)Τι τάξη πας στο σχολείο ;  Προλαβαίνεις να τα συνδυάσεις και τα δύο Ποδόσφαιρο - μαθήματα
Μόλις τελείωσα τη Β’ Γυμνασίου. Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο σπουδαίο πρόβλημα. Πιστεύω ότι τα καταφέρνω και στα δύο εξίσου καλά.
 


4) Σε ποια θέση αγωνίζεσαι κυρίως Ποια νομίζεις είναι η θέση που σε αντιπροσωπεύει και γιατί
Η θέση που αγωνίζομαι συνήθως είναι μέσος, δηλαδή στο χώρο του κέντρου. Αυτή η θέση πιστεύω πως με αντιπροσωπεύει καθώς είμαι παίκτης πολύ της τρίπλας και της ακρίβειας στις πάσες μου.
 

5) Ανακηρύχθηκες  πρωταθλητής με την Κ14.Ειχες  πολύ καλή απόδοση και ήσουν από τους πρωταγωνιστές της νίκης.
 Εντυπώσεις από το παιχνίδι
Αυτό το παιχνίδι το σκέφτομαι από την αρχή της σεζόν. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα καθώς βρίσκομαι αρχηγός της ομάδας αυτής. Αν και η αντίπαλη ομάδα προηγήθηκε γρήγορα στο σκορ, δεν το βάλαμε κάτω, πεισμώσαμε και καταφέραμε ενωμένοι να ισοφαρίσουμε, με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν τα πέναλτι.
 
6) Τελικός με την μικτή Κ 15  ΕΠΣ Κοζάνης το Σάββατο   μια ιστορική στιγμή είμαστε έτοιμοι;
Όλοι στην ομάδα της μικτής έχουμε δουλέψει σκληρά όλο το χρόνο γι’ αυτό το συγκεκριμένο παιχνίδι, το οποίο στην αρχή φάνταζε ένα μακρινό όνειρο. Είμαστε σε καλό επίπεδο, με καλή ψυχολογία, ενωμένοι και θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να φέρουμε το κύπελλο στο καμπαναριό!
 


7) Δύο λόγια για τους προπονητές σου Πρώτα του ΠΑΟΚ Κοίλων  και μετά των μικτών  Παρασκευά Γιάννη και Τσέπουρα Γιωργο.
Ο προπονητής του ΠΑΟΚ Κοίλων με στηρίζει από το πρώτο λεπτό και με βοηθάει μέρα με τη μέρα με την ποδοσφαιρική του εμπειρία, να βελτιωθώ σε όλα τα επίπεδα. Στους προπονητές της μικτής είμαι ευγνώμων γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να προπονούμαι, φέτος, με συμπαίκτες υψηλού επιπέδου και να συμμετέχω σε αγώνες του πανελλήνιου πρωταθλήματος. Και οι δύο προπονητές είναι άξιοι της θέσης που βρίσκονται και μας στηρίζουν και εντός και εκτός γηπέδου.
 


 
8.) Την ώρα που αγωνίζεσαι ποιο είναι αυτό που μπορεί να βγάλει εκτός εαυτού
Τι σε χαλάει και τι σε φτιάχνει  
Βγαίνω εκτός εαυτού όταν με μαρκάρουν σκληρά και τραυματίζομαι και αφού μου δίνουν το χέρι, στο υπόλοιπο το συνεχίζουνε. Αυτό που με φτιάχνει είναι όταν δημιουργώ τις προϋποθέσεις για να σκοράρει η ομάδα μου.
 
 9) Ποιο γκολ  που έχεις πετύχει  ( ή ποιο παιχνίδι) σου έχει μείνει στο μυαλό  και γιατί 
Το γκολ που έχει μείνει αξέχαστο είναι στην ομάδα της μικτής πριν από 3 χρόνια στο Κιλκίς, με απευθείας φάουλ το οποίο σφράγισε και τη νίκη.
 


10) Τι ομάδα είσαι ;
Η ομάδα που υποστηρίζω είναι ο ΠΑΟΚ.
 
11) Ποιον ποδοσφαιριστή έχεις ίνδαλμα .
Ο ποδοσφαιριστής που έχω ίνδαλμα είναι ο Lionel Messi.
 


12) Ποια είναι η ποιο όμορφη στιγμή που σου έχει μείνει στο μυαλό αλλά και ποια άτυχη - άσχημη 
Η πιο όμορφη στιγμή που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι η φετινή νίκη της μικτής εναντίον της ΕΠΣ Μακεδονίας όπου πετύχαμε το νικητήριο γκολ στο τελευταίο λεπτό για να μας οδηγήσει στα προημιτελικά. Η πιο άτυχη στιγμή ήταν στον τελικό τηςΚ12 με τον Ατρόμητο Πτολεμαΐδας πριν 3 χρόνια, όπου χάσαμε στα πέναλτι.
 

13) Από το σπίτι οι γονείς σου  σε στηρίζουν  σ αυτό που κάνεις
Οι γονείς μου είναι πολύ υποστηρικτικοί και είναι δίπλα μου σε κάθε μου βήμα.
 
14) Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο  πως τον αξιοποιείς;
Προσπαθώ τον ελεύθερο μου χρόνο να τον αξιοποιώ βγαίνοντας έξω με φίλους ή βλέποντας αγώνες ποδοσφαίρου.
 
15)  Έχεις αποφασίσει τι θα ακολουθήσεις   όσον αφορά την εκπαίδευση ,ποιοι είναι οι στόχοι σου 
Σκέφτομαι σοβαρά να ακολουθήσω τη γυμναστική ακαδημία.
 

16) Στο ποδόσφαιρο τι φιλοδοξίες έχεις Μέχρι που θα ήθελες να φτάσεις
Από μικρός έβαζα τον πήχη ψηλά. Θα ήθελα να παίξω κάποια στιγμή επαγγελματικά σε μια σπουδαία ομάδα της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
 
17) Αν σου δινόταν η ευκαιρία,  σε ποια ομάδα θα σου άρεσε να αγωνιστείς εκτός  ή εντός Ελλάδας  ;
Η ομάδα που θαυμάζω για το ποδόσφαιρο που παίζει και την ποιότητα στο γήπεδο είναι η Τσέλσι. Σε αυτή την ομάδα θα ήθελα να παίξω κάποια στιγμή.
 

18 ) Από την οικογένεια σου ποιος είναι αυτός που σε συμβουλεύει περισσότερο και αυτός που δε θέλει να χάσει παιχνίδι σου
Ο πατέρας μου είναι συμπαραστάτης σε κάθε ποδοσφαιρική μου στιγμή, δίνοντάς μου συμβουλές για να βελτιωθώ, ενώ και οι δυο μου γονείς δεν έχουν χάσει αγώνα μου.
 
19) Κλείνοντας  σαν επίλογο τι θα ήθελες να αναφέρεις.
Οι νέοι ποδοσφαιριστές που έχουν ταλέντο, να κυνηγούν το όνειρό τους και θα γίνει πραγματικότητα.

Σχόλια