Ενίσχυση στα άκρα για τον Μακεδονικό Σιάτιστας - Επέστρεψε ο Χρήστος Μπατσής

  


Σημαντική προσθήκη για τον Μακεδονικό Σιάτιστας που βάζει στο ρόστερ της έναν δυναμικό  φουλ μπακ.

Ο λόγος για τον Χρήστο Μπατσή που ουσιαστικά επιστρέφει στην ομάδα απ' όπου ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά.   

 Ο ταλαντούχος ακραίος αμυντικός έκανε  τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στον Μακεδονικό Σιάτιστας και το 2015 αναδείχτηκε πρωταθλητής στο πανελλήνιο εθνικών ομάδων με την ΕΠΣ Κοζάνης.

Την περίοδο  2018-2019 είχε γεμάτη σεζόν στη  Γ’ Εθνική με τον Μακεδονικό. Στη συνέχεια αγωνίστηκε βασικός κι αναντικατάστατος στη Ζάκυνθο.

Από τη Ζάκυνθο πήρε μεταγραφή στον Ναυπακτιακό όπου στα δύο χρόνια που αγωνίστηκε σημείωσε 6 γκολ και 4 ασίστ. Μάλιστα  ψηφίστηκε  από τους αντιπάλους του  ως το καλύτερο μπακ  της κατηγορίας.

Πριν υπογράψει στον Μακεδονικό Σιάτιστας είχε πάρει μεταγραφή στον Ηρόδοτο. 

Ο Χρήστος Μπατσής  στις δηλώσεις του τόνισε : 
 Είμαι πολύ χαρούμενος  που γύρισα στην πόλη μου. Εκτιμώ  απεριόριστα  τους ανθρώπους του Μακεδονικού Σιάτιστας  αλλά και τον κόουτς  Γιάννη Παρασκευά .Ήρθα να βοηθήσω κι εγώ από την μεριά μου  την ομάδα  μου  τον  Μακεδονικό ,να πετύχει τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει.
Υγεία να έχουμε και με τη βοήθεια του κόσμου  θα τα καταφέρουμε.

Σχόλια