Δημήτρης Σκουτέλας - πρόεδρος ΑΕ Καισαρειάς: Είναι καθήκον μου ως πρόεδρος να υπερασπιστώ την ομάδα μου απέναντι σε αδικίες που πιστεύω ότι έχει υποστεί - Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στην ομάδα των Κοίλων - Φίλε Στάθη Τσαουσίδη στο επανειδήν!!!

 


Είναι δύσκολο για μένα και λόγω του χαρακτήρα μου, αλλά περισσότερο λόγω του ήθους που πιστεύω ότι έχω επιδείξει όλα αυτά τα τελευταία 10 χρόνια με την ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο και συγκεκριμένα με την ομάδα της Καισάρειας να βγαίνω και να διαμαρτύρομαι.....άλλα είναι επίσης καθήκον μου ως πρόεδρος να υπερασπιστώ την ομάδα μου απέναντι σε αδικίες που πιστεύω ότι έχει υποστεί!!!!!.

Στο χθεσινό μας παιχνίδι απέναντι σε μια ανώτερη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ Κοίλων, θεωρώ, θεωρούμε, πως η ομάδα μας αδικήθηκε από τα σφυρίγματα του κυρίου Κουτσώνα, καταλογίζοντας ανύπαρκτο πέναλτι για το 1-2 και κατοχειρώνοντας γκολ ενώ έχει προηγηθεί καταφανέστατο φάουλ σε ποδοσφαιριστή μας κατά την εκτέλεση του κόρνερ για το 1-3. 

Θέλω να πιστεύω πως είναι απλά ανθρώπινα λάθη και όχι κάτι περισσότερο, μιας και η ομάδα των Κοίλων δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανένα φαλτσοσφύριγμα για να πάρει το οποιοδήποτε παιχνίδι, άλλα και ο κύριος Κουτσώνας είναι ένας πολύ καλός διαιτητής. 

Δίνουμε μια μεγάλη και τίμια μάχη στην μεγάλη κατηγορία, μέσα από αντίξοες συνθήκες που όλος ο ποδοσφαιρικός νομός γνωρίζει και απαιτώ να παίρνουμε στα παιχνίδια μας αυτό που ακριβώς δικαιούμαστε!!

Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.. 

Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στην ομάδα των Κοίλων.

Θέλω τώρα να σταθώ στον Στάθη. 

Ένας άνθρωπος με ήθος και επαγγελματισμό πέρασε από την ομάδα μας και δυστυχώς λόγω των συνθηκών δεν στάθηκε δυνατή η περαιτέρω συνεργασία μας. 

Του το δήλωσα και προσωπικά πως θα παραμείνει φίλος και τον ευχαριστούμε κι από δώ για όσα πρόλαβε να δώσει στην ομάδα. 

Φίλε Στάθη Τσαουσίδη στο επανειδήν!!!

Σχόλια