Γιάννης Παρασκευάς: Ήταν ένα όμορφο κι αξέχαστο ταξίδι - Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου

Ο Γιάννης Παρασκευάς προπονητής των μικτών μας ομάδων την περασμένη επιτυχημένη χρονιά , με αφορμή τη λύση συνεργασίας "κοινή συναινέσει"  με τη Διοίκηση της ΕΠΣ Κοζάνης  ,θέλησε να στείλει το δικό του ευχαριστώ. 

Αναλυτικά:

Ήταν ένα όμορφο κι αξέχαστο  ταξίδι.

 Θα μείνει ανεξίτηλο στο μυαλό και στην καρδιά μου.

Δεν ήταν και μικρό πράγμα αυτό που καταφέραμε με τον συνεργάτη μου Γιώργο Τσέπουρα Πρωταθλητές Ελλάδας στην μικτή  Κ15  και  στην "οκτάδα" στην μικτή Κ17 

Θέλω μέσα από την καρδιά μου  να ευχαριστήσω τις ομάδες, τους προπονητές τους ποδοσφαιριστές και τους γονείς  που αποτέλεσαν την αφετηρία και το φινάλε σε αυτό το όμορφο ταξίδι .

Είχαμε  άριστη συνεργασία και συνεννόηση. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο της ΕΠΣ Κοζάνης κ. Γιάννη Αποστόλου στη  διοίκηση της ΕΠΣ Κοζάνης και στους Γενικούς αρχηγούς Παναγιώτη Τσαλίδη και Βασίλη Μπατιάνη  για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου και την  ουσιαστική στήριξη.

 Ο ρόλος της διοίκησης της ΕΠΣ Κοζάνης  ήταν καθόλα  υποστηρικτικός   στάθηκε αρωγός και συνεισέφερε τα μέγιστα σε όλη τη διάρκεια της πορείας των μικτών παραμένοντας δίπλα μας και παρέχοντας μας ουσιαστική βοήθεια σε ότι χρειαζόμασταν. 

Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια σε ότι κι αν αποφασίσουν να κάνουν.

 Στους αθλητές καλή πρόοδο παντού  και τέλος καλή επιτυχία στο νέο προπονητή της ΕΠΣ Κοζάνης   Χάρη Βοριαζίδη  αλλά και στο συνεργάτη μου Γιώργο Τσέπουρα. Τους εύχομαι να πετύχουν εις διπλούν αυτό που πετύχαμε πέρυσι .

Με εκτίμηση 

Γιάννης Παρασκευάς


Σχόλια