Παναγιώτης Κάτανας: Ατυχέστατες και άστοχες οι τελευταίες ανακοινώσεις της ΑΕΠ Κοζάνης

Ο Παναγιώτης Κάτανας  πρώην μέλος της διοίκησης της ΑΕΠ Κοζάνης αλλά  και στη συνέχεια   πολύ κοντά στην ΑΕΠ Κοζάνης θέλησε μέσω της σελίδας μας να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα όσον αφορά το όνομά του και τη σχέση του με την ομάδα της ΑΕΠ Κοζάνης. 

Αναλυτικά τα όσα μας είπε ο Παναγιώτης Κάτανας 

Στην ΑΕΠ ήμουν 2,5 περίπου χρόνια στη διοίκηση  ύστερα από το κάλεσμα ενός  άξιου και ικανού προέδρου  τον κ. Μπάμπη Αλεξανδρίδη, έναν άνθρωπο που έδωσε πολλά στην ομάδα και τον  εκτιμώ απεριόριστα.

Περάσαμε πολύ καλές  στιγμές και  είχα την τύχη να συνεργαστώ με υπέροχους ανθρώπους.

 Το τελευταίο διάστημα  δεν ήμουν στη διοίκηση αλλά  πολύ κοντά  στους ανθρώπους της ΑΕΠ και   πολλές φορές όταν μου το ζητούσαν είχα και  λόγο.

Τελευταία γίνονται κάποια γεγονότα που με φέρνουν σε δύσκολη θέση.

Συγκεκριμένα οι τελευταίες ανακοινώσεις  της ομάδας της ΑΕΠ  με βρίσκουν  απόλυτα αντίθετο και δε συμφωνώ με το μεγαλύτερο περιεχόμενο τους το οποίο σπέρνει  διχόνοιες .

Γι'  αυτό το λόγο απομακρύνομαι από την  στενή σχέση  πού είχα με την ομάδα.

Θα παραμείνω ένας φίλαθλος της ΑΕΠ όπως  θα παραμείνω  φίλαθλος και της Κοζάνης αλλά και φίλαθλος του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου της περιοχής.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σταματήσει αυτή η αντιπαλότητα  γιατί δε κάνει καλό σε κανέναν.

Εύχομαι ότι καλύτερο και θα είμαι δίπλα τους.

Καλή επιτυχία στις ομάδες μας..

Παναγιώτης Κάτανας 

Σχόλια