Θωμάς Πιρίτζαους: Τυχερός μέσα στην ατυχία του τραυματισμού μου, γιατί είμαι μέλος του Φ.Σ Κοζάνης .. Θα γυρίσω πιο δυνατός !!!

Ο  κεντρικός αμυντικός της Κοζάνης  Θωμάς Πιρίτζαους  τραυματίστηκε στον τελικό  με τον Μακεδονικό Φούφα σε μια ανύποπτη στιγμή ακριβώς στο κέντρο του γηπέδου.

Μετά το άλμα σε μια διεκδίκηση της μπάλας δεν προσγειώθηκε καλά  στο έδαφος με συνέπεια να γυρίσει το γόνατο και να βγει αλλαγή. Η διάγνωση ρήξη χιαστού και έσω μηνίσκου 

Η σελίδα Ματιές στα σπορ μίλησε με τον άτυχο ποδοσφαιριστή ο οποίος μπορεί όπως μας είπε να στεναχωρήθηκε  για τον τραυματισμό του αλλά νιώθει τυχερός που βρίσκεται στην ομάδα της Κοζάνης κι από την πρώτη στιγμή είναι όλοι δίπλα του Αναλυτικά τα όσα μας είπε ο Θωμάς : 

 Τελικά όσο και να πίστευα οτι απέφυγα τα χειρότερα γιατί ένιωθα καλά δεν έγινε πραγματικότητα !!  Η διάγνωση έδειξε ότι υπάρχει ρήξη  πρόσθιου χιαστού και εσω μηνίσκου!! Η αλήθεια είναι ότι στεναχωρήθηκα πολύ γιατί στα όσα χρόνια ήμουν στην Κοζάνη  ανυπομονούσα γι'  αυτά τα μπαράζ και την επιτυχία της ομάδας .

 Τώρα όμως δεν αλλάζει τίποτα... Είμαι τυχερός στην ατυχία μου που είμαι μέλος του ΦΣ  Κοζάνης και από την πρώτη  στιγμή ήταν όλοι δίπλα μου!! 

Σε συνεννόηση με το team της  ομάδας, γιατρούς και φυσιοθεραπευτή θα προχωρήσουμε σε οτι είναι καλύτερο!! Εύχομαι και είμαι σίγουρος ότι τα υπόλοιπα παιδιά θα καταφέρουν να εκπληρώσουν τους στόχους μας.

 Εγώ από τη μεριά μου  θα προσπαθήσω όσο μπορώ με τον τρόπο μου να βοηθήσω!!! Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ με σιγουριά είναι ότι θα προσπαθήσω πολύ και θα γυρίσω ακόμα πιο δυνατός!!!

Σχόλια