Διδακτορικό με τη Ρεάλ και μεταγραφή στην ITTIHAD για τη φυσικό θεραπεύτρια Στεργίου Μαρία από το Βελβεντό

 


Διδακτορικό με τη Ρεάλ και μεταγραφή στην ITTIHAD για τη φυσικό θεραπεύτρια Στεργίου Μαρία από το  Βελβεντό


Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι, 

Σήμερα, την ημέρα της ονομαστικής μου γιορτής, με χαρά και τιμή μοιράζομαι μαζί σας την πορεία μου στον επαγγελματικό χώρο του επιστημονικού μου πεδίου. 

Ως γυναίκα φυσικοθεραπεύτρια, η πορεία μου είναι αποτέλεσμα αταλάντευτης αφοσίωσης και συνεχούς προσπάθειας. Μετά από μια απαιτητική χρονιά, με υπερηφάνεια ανακοινώνω την επιλογή μου ως βασικής φυσικοθεραπεύτριας της ομάδας ITTIHAD F.C. στη Σαουδική Αραβία. 🤜

Παράλληλα είμαι ευγνώμων που μου δίνεται η δυνατότητα να ολοκληρώσω το διδακτορικό μου στην αθλητιατρική με την Ρεάλ Μαδρίτης (PHDc in Sports Medicine Real Madrid F.C.) εμπλουτίζοντας τις επιστημονικές μου γνώσεις ενώ ήταν τιμή μου η συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικείου Ποδοσφαίρου. 🤓

Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι, παρά την πρόοδό μας, στη χώρα μας πολλές φορές παλεύουμε μόνοι μας, χωρίς προβολή ή διαφήμιση. Είναι ένας αγώνας που η αφοσίωση και η δέσμευσή μας ενισχύουν, και αναδεικνύουν το πάθος μας για την προσφορά στην υγεία και στην επίδοση των αθλητών μας.

Συνδετικός κρίκος η οικογένειά μου και οι γονείς μου  που με τη στάση τους με ενθαρρύνουν να μην εγκαταλείπω κάθε αγώνα που αρχίζω προσπαθώντας να ξεπερνώ τις δυσκολίες με διάθεση ακλόνητης αισιοδοξίας.

Τέλος, οφείλω τις ευχαριστίες μου σε όλους εσάς που με στηρίζετε και μου δείχνετε την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας σε όλη την πορεία μου.

Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους σας. Με υγεία. Χρόνια πολλά!


Συγχαρητήρια κι από εμάς Μαρία Στεργίου ..Συνέχισε!!!

Σχόλια