Β' Εθνική Γυναικών ΕΣΠΕΜ: Πρωταθλήτρια ομάδα "ΠΑΝΘΗΡΕΣ" Κοζάνης

ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ: 3 - 0

Νίκη στον τελικό με τον Πιερικό Κατερίνης μέσα στο κατάμεστο ΔΑΚ Κοζάνης και ακόμη ένα πρωτάθλημα στην ομάδα των Πανθήρων!



Ευχαριστούμε τον κόσμο που γέμισε το ΔΑΚ και μας ενίσχυσε τόσο σε αυτό τον Τελικό καθώς και όλη την χρόνια σε όλους τους αγώνες!Συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια τους!!!

Κατερίνα Παπακυπαρίου προπονήτρια:

Μετά από μια χρονιά γεμάτη χαρές, λύπες, σωστά, λάθη αλλά με πολλές επιτυχίες με κορυφαία τη σημερινή νίκη και την κατάκτηση της πρώτης θέσης Β Εθνικής γυναικών ΕΣΠΕΜ....θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλες τις αθλήτριες μου μια προς μια ξεχωριστά, τους γονείς τους για την εμπιστοσύνη και την στήριξη ,τους φίλους, τους γνωστούς που γέμισαν το γήπεδο...και φυσικά τον άντρα μου που είναι εκεί κοντά μου σε όλα!!!!!

Σας ευχαριστώ για όλη σας την αγάπη ...είμαι ευγνώμων!!!!

Σχόλια