Αναστασία Καραγιαννίδου : Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Φ.Σ Εθνικό Κοζάνης στους γονείς αλλά κυρίως σε όλες τις μικρές μου αθλήτριες για την άψογη συνεργασία

Η Αναστασία Καραγιαννίδου προπονήτρια του Εθνικού Κοζάνης έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό θέλοντας να ευχαριστήσει την ομάδα της τον Εθνικό, τους γονείς αλλά και τις αθλήτριες της για την άψογη όπως έγραψε συνεργασία που ειχαν :


Αναλυτικά:

Και αφού μου χάρισαν το καλύτερο μετάλλιο τα κορίτσια μου, μπορώ να κλείσω έναν μεγάλο κύκλο της ζωής μου πλήρης και γεμάτη αγάπη! 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον σύλλογο Φ.Σ Εθνικός Κοζάνης , στους γονείς αλλά κυρίως σε όλες τις μικρές μου αθλήτριες για την άψογη συνεργασία.

Γιατί ο αθλητισμός δεν ειναι μόνο οι διακρίσεις, είναι οι οι άνθρωποι, οι φιλίες, οι στιγμές, η ομαδικότητα, η στήριξη που δείχνουμε ο ένας στον άλλον και φυσικά ένα σώμα και ένα μυαλό δυνατό και υγιές. 

Καλό Καλοκαίρι σε όλους! Κορίτσια μου το μέλλον είναι όλο δικό σας!

Εις το επανιδείν 

Η κυρία σας




Σχόλια