Δημήτρης Τζιουβάρας: Φεύγω γεμάτος από το γήπεδο. Οι στιγμές που υπήρξαν θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στα βάθη της καρδιάς μου!

 


Μετά από προσεκτική σκέψη, ανακοινώνω την αποχώρησή μου από το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.


 Νιώθω τυχερός που πραγματοποίησα το όνειρό μου από μικρός, να παίξω το άθλημα που αγαπώ. Το ποδόσφαιρο μου χάρισε μερικές από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου.

 Από την πρώτη μου στιγμή, στον Άρη Πτολεμαΐδας μέχρι την τελευταία μου, με την φανέλα της Α.Ε Περδίκα, και σε όλες τις ενδιάμεσες ομάδες (Ερμής Μάνδρας Ξάνθης, Εχίνος Ξάνθης, Παύλος Μελάς Κουτσού Ξάνθης, Εορδαϊκός, Μακεδονικός Φούφα) έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό! Νιώθω υπόχρεος να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια.

 Φυσικά δεν θα μπορούσα να ξεχάσω να ευχαριστήσω και την οικογένειά μου. Χωρίς αυτήν δεν θα γινόταν αυτό το ταξίδι ακόμη καλύτερο! 

Φεύγω γεμάτος από το γήπεδο. Οι στιγμές που υπήρξαν θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στα βάθη της καρδιάς μου!


 33 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Πτολεμαΐδα 24 Ιουνίου 2024

 Με εκτίμηση

ΤΖΟΥΒΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Σχόλια

  1. παιχταραμου καλη συνεχια οτι και να κανεισ παλικαρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρη ήταν τιμή μας που έκλεισες την καριέρα σου στην Α Ε ΠΕΡΔΙΚΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.