Το προσωρινό αντίο στον Μακεδονικό του Λάζαρου Πολυχρονιάδη

Αποχαιρετά την πρώην ομάδα του ο Λαζαρος Πολυχρονιάδης σηματοδοτώντας την αντίστροφη μέτρηση για την μεταγραφή του στους Δαναούς.

 Πριν από λίγο ο Λάζαρος Πολυχρονιάδης αποχαιρέτησε την – πλέον – πρώην ομάδα του, τον Μακεδονικό αναφέροντας τα εξής: 

«Είναι δύσκολο να βάλω σε λόγια το πόσο υπέροχα ήταν αυτά τα δύο χρόνια που πέρασα στον Μακεδονικό Κοζάνης . Είμαι απίστευτα ευγνώμων που έπαιξα για αυτόν τον ιστορικό σύλλογο και που υπήρξα μέλος μιας τόσο καταπληκτικής οικογένειας. 

Ο Μακεδονικός έχει αποτελέσει ένα σημαντικό κομμάτι της ποδοσφαιρικής μου διαδρομής και θέλω να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου στον σύλλογο, τους προπονητές, και φυσικά όλους τους φιλάθλους που με στήριξαν εμένα και την ομάδα. Θα είμαι πάντα ένας απο εσάς. Θα επιστρέψω σύντομα από άλλο πόστο μέσα στην ομάδα Σας αγαπώ όλους!».

Σχόλια