Αναστάσιος Θεοδωρίδης :Εγώ και η ομάδα μας συνεχίζουμε τον αγώνα μας χωρίς τυμπανοκρουσίες και φωτογραφίσεις



Ο Ιατροδικαστής κ. Αναστάσιος Θεοδωρίδης όσον αφορά την υποψηφιότητα του ή όχι στις επερχόμενες εκλογές της ΕΠΣ Κοζάνης έγραψε στο προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης :

5 μήνες έπειτα από την αρχική μου δημόσια τοποθέτηση για τη συμμετοχή "μας" στις εκλογές της ΕΠΣ Κοζάνης την ερχόμενη χρονιά και λόγω πολλών αναφορών για "μη συμμετοχή του γιατρού" θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι:

1. Εγώ και η ομάδα μας συνεχίζουμε τον αγώνα μας χωρίς τυμπανοκρουσίες και....φωτογραφίσεις.

2. Εμείς θα είμαστε εκεί, κάποιοι άλλοι συνυποψήφιοι δεν ξέρω αν θα ξεπεράσουν τα εμπόδια του καταστατικού.

3. Δε θα βρείτε το παραμικρό ψεγάδι στους υποψήφιους της ομάδας μας. Ποινικά μητρώα πιο λευκά κι από μπουγάδα που πλύθηκε με Ariel.

Τα περαστικά μου!!!

Σχόλια

  1. Αυτό το τελευταίο μου άρεσε πολύ ... σε λίγες ημέρες Θα ακούσουμε και το μεγάλο μπαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τους έχετε για πλάκα δύο θα απομείνουν από την επανεκκίνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτσε καλά ντοκτορ μην ερθει ο άλλος και σε αλλάξει τα αλουμίνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχχαα ναι ναι γιατρέ .
    Ξεκινά να μοιράζεις φακελάκια για να μετρήσεις ψήφους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΕΛ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ . ΚΟΙΤΑ ΜΗ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.