Νίκος Γκουζγκούνης: Χάρη σε ευχαριστώ! Πάντα θα είμαι εκεί - Μόνο Κοζάνη !!!

Νίκος Γκουζγκούνης  - "Η ζωντανή ιστορία"  

Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο και για την ομάδα της Κοζάνης τεράστια.  Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής που δε σταμάτησε να ακολουθεί την αγαπημένη του ομάδα

Στα καλά και στα άσχημα στις επιτυχίες και στις αποτυχίες στις χαρές και στις λύπες, πάντα εκεί δίπλα με κρύο και με ζέστη Αυτός που δεν καταλαβαίνει τίποτα. Πολλές φορές τον βλέπεις και μόνο στις κερκίδες του γηπέδου στις προπονήσεις της ομάδας να παρακολουθεί ακόμα και την αποθεραπεία.

Ο νέος προπονητής της Κοζάνης κ. Χάρης Βοριαζίδης γνωρίζει πολύ καλά την αγάπη του Νίκου Γκουζγκούνη προς την ομάδα της Κοζάνης και του επιφύλαξε μια έκπληξη.

Στην προπόνηση της Δευτέρας βλέποντας τον κ. Νίκο στις κερκίδες μάζεψε την ομάδα και φωτογραφήθηκαν όλοι μαζί.

Εκεί ήταν κι ο Σπύρος Ζήκος ένας άλλος πιστός φίλαθλος της Κοζάνης.

Η χαρά του κ. Νίκου μεγάλη. Αμφιβάλλω αν χθες το βράδυ κοιμήθηκε...

Πρωί - πρωί από τις 8.00π.μ.   επικοινώνησε μαζί μου και μου ζήτησε να ευχαριστήσω μέσα από τη σελίδα μου τον κ. Χαρη Βοριαζίδη για την πρωτοβουλία του αυτή! 

Τον ευχαριστώ πολύ είπε, η χαρά μου μεγάλη Τιμή μου και χαρά μου να εκτιμούν την αγάπη μου για την Κοζάνη και να το δείχνουν .

Χάρη σ'  ευχαριστώ!  Πάντα θα είμαι εκεί  ΜΟΝΟ ΚΟΖΑΝΗ

Σχόλια

  1. Η προσφορά του Νίκου στην ομάδα και στο ποδόσφαιρο της πόλης δεν συζητείται και δεν συγκρίνεται
    Όμως μπορεί ο ίδιος να μην το αναφέρει αλλά όσοι και οποίοι έχουν μνήμη θυμούνται πως κάποια χρόνια η ομάδα τον έδιωξε και πήγε στον Μακεδονικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εδώ βλέπουμε μεταγραφές που κάνουν προπονήσεις με την Κοζανη.
    Ντινόπουλος κλπ αλλά η ομάδα λειτουργεί σαν καλοκαιρινό καμπ.
    Λεφτά δεν έχει πάρει κανένας. Αυτοί από τη Βέροια οι παιχταράδες μάλλον κλείσανε στη Νάουσα . Δελιαλη συνέχισε . 4 άτομα
    Θα μείνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΝΑΟΥΣΑ ΣΕ ΕΚΛΕΙΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ . ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.