Κωνσταντίνος Μαργιορίδης: Εύχομαι να έκλείψει από υπ ποδόσφαιρο ο Ατομικισμός και η υποκρισία

 


Μετά από δυο μέρες θυελλωδών εξελίξεων σχετικά με την πρόταση που δέχτηκα από την ΕΠΣ Κοζάνης θα ήθελα να αναφέρω καταρχάς ότι είμαι καθ'όλα νομιμος καθώς διαθέτω και το δίπλωμα uefa B και την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

 Το μόνο μου κώλυμα τελικά είναι ότι πρόεδρος της Ακαδημίας του Ατρόμητου είναι συγγενικό μου πρόσωπο.Ευχομαι λοιπόν να γίνω εγώ η αρχή του καλού η αρχή να λειτουργούν όλα με βάση και το τελευταίο γράμμα του νόμου.

 Και το λέω αυτό γιατί δυστυχώς έως τώρα οι κύριοι που καταψήφισαν το ότι προτάθηκα διόλου νόμιμα λειτουργούσαν... δανείζοντας ο ένας το πτυχίο του στον άλλον ωστε να αναλάβει την θεση του προπονητή καθώς ήταν καθόλα παράνομος....και είναι αυτοί οι συγκεκριμένοι καταγγελοντες που έχοντας βραχύχρονη μνήμη υπερασπίζονται τώρα το δίκαιο....

Δεν θέλω να επεκταθω περαιτέρω σε τέτοιου είδους" ατασθαλίες" που είναι αρκετές στον αριθμό και πολύ σοβαρές.. Εξάλλου από όσο έμαθα αργότερα ουδέποτε έγινε επίσημη τυπική και νόμιμη ψηφοφορία αντιθετως η απόφαση υποκινούμενη ελήφθη μέσω viber και χωρίς μάλιστα να αποφανθούν όλα τα μέλη.Αρα λοιπόν για ποια νομιμότητα μιλάμε;;;

Μάλλον για μια επιλεκτική νομιμότητα! Εύχομαι λοιπόν να είναι αυτή η αρχή της κάθαρσης. 

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την ΕΠΣ ΚΟΖΑΝΗΣ για την ιδιαίτερη τιμή που μου έκανε και να ευχηθώ να εκλείψει απο το ποδόσφαιρο ο ΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟΣ και η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!!!


Σχόλια