Φ.Σ Κοζάνη : Το μήνυμα ελήφθη… αλλά ποιος θα το ακούσει;



Η εικόνα που παρουσιάστηκε στην πρώτη συγκέντρωση του Φίλαθλου Σωματείου Κοζάνης μόνο προβληματισμό και θλίψη μπορεί να προκαλέσει σε όσους αγαπούν πραγματικά την ομάδα.

Λίγες ημέρες μετά το κάλεσμα της διοίκησης προς ποδοσφαιριστές και προπονητές, με στόχο να μπουν οι βάσεις για τη νέα αγωνιστική περίοδο, η πραγματικότητα αποδείχθηκε πολύ διαφορετική από όσα θα περίμενε κανείς. Οι προπονητές έδωσαν το «παρών», ο πρόεδρος επίσης. Όι ποδοσφαιριστές όμως, σύμφωνα με όσα έχουν δημοσιευθεί από τα τοπικά αθλητικά μέσα, απουσίαζαν όλοι . Από το περσινό ρόστερ δεν εμφανίστηκε κανείς, ενώ στο γήπεδο βρέθηκαν ελαχιστοι αθλητές , μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού που σύμφωνα με πληροφορίες προέρχονταν από άλλους συλλόγους 

Αν αυτή η εικόνα δεν αποτελεί καμπανάκι κινδύνου, τότε τι αποτελεί;

Δεν είναι ώρα για αναζήτηση άλλοθι. Είναι ώρα για αυτοκριτική. Όταν μια ομάδα με τη βαριά ιστορία της Κοζάνης δυσκολεύεται να προσελκύσει ακόμη και τους δικούς της ποδοσφαιριστές, τότε κάτι προφανώς δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Και όταν, σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν στον ποδοσφαιρικό χώρο, ούτε ποδοσφαιριστές άλλων ομάδων δείχνουν ιδιαίτερη διάθεση να ενταχθούν στον σύλλογο, ο προβληματισμός γίνεται ακόμη μεγαλύτερος.

Η διοίκηση οφείλει να αντιληφθεί το μήνυμα που εκπέμπεται. Όχι να το αγνοήσει. Η Κοζάνη χρειάζεται άμεσα μια ανοιχτή γενική συνέλευση, με μέλη και φιλάθλους, όπου θα ειπωθούν αλήθειες, θα αναληφθούν ευθύνες και θα ληφθούν γενναίες αποφάσεις. Αν απαιτούνται νέα πρόσωπα, νέες ιδέες ή ακόμη και αλλαγές στη διοίκηση, αυτές πρέπει να συζητηθούν χωρίς εγωισμούς.

Γιατί η ιστορία αυτού του συλλόγου είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιοδήποτε πρόσωπο.

Και κάτι ακόμη που δεν περνά απαρατήρητο από τον κόσμο της ομάδας. Αρκετοί φίλαθλοι εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους βλέποντας στα πρόσφατα δελτία Τύπου να χρησιμοποιείται η ονομασία «Football Club Κοζάνη». Η ομάδα έχει όνομα, ιστορία και ταυτότητα: Φίλαθλο Σωματείο Κοζάνη. Η παράδοση δεν αλλάζει κατά βούληση και η ιστορία δεν χρειάζεται... επαναβάπτιση.

Η σημερινή ημέρα δεν αφήνει αισιόδοξα μηνύματα. Ίσως, όμως, να είναι η τελευταία ευκαιρία ώστε κάποιοι να αφυπνιστούν πριν η κατάσταση γίνει μη αναστρέψιμη. Γιατί όταν οι πράξεις στέλνουν πιο δυνατά μηνύματα από τις ανακοινώσεις, τότε όλοι οφείλουν να τις διαβάσουν σωστά.

Η Κοζάνη δεν αξίζει αυτή την εικόνα. Αξίζει σχέδιο, ενότητα, προοπτική και ανθρώπους που θα βάλουν το συμφέρον της ομάδας πάνω από οτιδήποτε άλλο.

Το αν θα συμβεί, θα το δείξει ο χρόνος. Ο χρόνος, άλλωστε, είναι πάντα ο πιο δίκαιος κριτής.

"Το Σφυρί"

Σχόλια