«Καληνύχτα Κοζάνη»: Η αιχμηρή τοποθέτηση του Βασίλη Μπατιάνη

Με μια ιδιαίτερα αιχμηρή δημόσια τοποθέτηση, ο Βασίλης Μπατιάνης εξέφρασε την έντονη ανησυχία και απογοήτευσή του για την κατάσταση που επικρατεί στην Κοζάνη, κάνοντας λόγο για απαξίωση της ιστορίας, των συμβόλων και των αξιών του συλλόγου. 

Στο μήνυμά του υποστηρίζει ότι η ευθύνη δεν βαραίνει μόνο όσους συμμετέχουν στις σημερινές εξελίξεις, αλλά και εκείνους που τις καλλιέργησαν ή τις αξιοποίησαν για προσωπικό όφελος, καταλήγοντας με το χαρακτηριστικό: «Καληνύχτα Κοζάνη!».

Αναλυτικά  

 Η αυτογελοιοποίηση δεν είναι απλώς μια στιγμή αδυναμίας· γίνεται τρόπος ζωής όταν ο άνθρωπος παύει να σέβεται τις αξίες, τις αρχές και την ιστορική του διαδρομή. 

Το ίδιο συμβαίνει όταν γελοιοποιούνται ονόματα, σύμβολα και η ίδια η ιστορία.

Ευθύνη, όμως, δεν έχουν μόνο όσοι συμμετέχουν πρόθυμα σε αυτή τη διαδικασία. Εξίσου μεγάλη είναι η ευθύνη εκείνων που την καλλιέργησαν, την ενθάρρυναν ή τη χρησιμοποίησαν για προσωπικό όφελος. 

Όσοι συμμετέχουν, είτε από αδιαφορία είτε από σκοπιμότητα, γίνονται μέρος ενός φαύλου κύκλου όπου η ευτέλεια παρουσιάζεται ως πρόοδος και η απαξίωση ως δήθεν τόλμη.

Το «μια εικόνα χίλιες λέξεις» δεν είναι αρκετό για να περιγράψει πλέον όσα παρουσιάζονται ως «νέα αρχή». ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΖΑΝΗ!!!

Σχόλια