Torun2021: Η απονομή στον Τεντόγλου | βίντεο

 


Το πρόγραμμα του Σαββάτου ξεκίνησε με την απονομή στο μήκος ανδρών και τον Μίλτο Τεντόγλου, έχοντας ήδη φορέσει το μετάλλιο και με μάσκα, να ανεβαίνει και στο Torun στο πρώτο σκαλί του βάθρου μετά τη χθεσινή του νίκη 

Ο Τεντόγλου χαιρέτησε στην κάμερα με τη μασκώτ και ακολούθησε ο εθνικός ύμνος.

βίντεο : https://www.facebook.com/watch/?v=184806373117303

“Μετά τα 8,35μ. μου δεν ήμουν σίγουρος ότι θα κέρδιζα, αλλά άφησα τις επόμενες προσπάθειές μου λόγω τραυματισμού στο γόνατο. Η επιγονατίδα μου είναι σε κακή κατάσταση αυτή τη στιγμή, οπότε το σχέδιο ήταν να κερδίσω αυτή τη διοργάνωση με ένα μόνο άλμα στα προκριματικά και ένα στον τελικό. Αλλά αν ο Tobias Montler με είχε ξεπεράσει, θα μπορούσα να βρω τη δύναμη να πάω ξανά και να επιστρέψω στην πρώτη θέση. Είμαι σε καλή κατάσταση και αν δεν είχα τον τραυματισμό, θα μπορούσα να πηδήσω 8,50μ.. Ο τραυματισμός δεν πρέπει να αποτελεί μεγάλο πρόβλημα στις προετοιμασίες για τη σεζόν του ανοικτού. Θα κάνω θεραπείες για τις επόμενες 10 ημέρες και θα πρέπει να είμαι έτοιμος να κάνω κανονική προπόνηση” ήταν οι δηλώσεις του Τεντόγλου στην ΕΑΑ

Πριν το ξεκίνημα του αγωνιστικού προγράμματος κανονικά ήταν και η απονομή και στα 1500μ. ανδρών που έκλεισαν χθες το πρόγραμμα αλλά χρειάστηκαν ώρες και ενστάσεις για να επικυρωθεί τελικά η νίκη του J.Ingebrigtsen που αρχικά είχε ακυρωθεί ενώ τόσο ο Νορβηγός όσο και ο Πολωνός Lewandowski τρέχουν το πρωί προκριματικό 3000μ.


 stivoz.gr 

Σχόλια