Νίκος Γκουζγκούνης παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Κοζάνης: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος που επιτέλους η ομάδα μου ανέβηκε στην SL2 - Συγχαρητήρια σε όλους!!!"

 

Ο Νίκος Γκουζγκούνης ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Κοζάνης ο οποίος έχει αγωνιστεί για αρκετά χρόνια στη Β εθνική εκείνης της εποχής  μιλάει για την ομάδα της καρδιάς του.
Πόσο  ευτυχισμένος αισθάνεται που επιτέλους το όνειρο πολλών ετών  γίνεται φέτος πραγματικότητα.  Δε μιλάει ο Νίκος Γκουζγκούνης ... μιλάει η καρδιά του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή και πιστού φιλάθλου της Κοζάνης ..

Απολαύστε τον


Νίκος Γκουζγκούνης: Ένας βετεράνος θυμάται .. Από τις αλάνες και τις αυλές πως βρέθηκα 16 χρονών , στην Κοζάνη της Β' εθνικής Μεγάλη μου αγάπη η ομάδα της Κοζάνης .. Το πέρασμα μου από Μακεδονικό και ΑΕΠ - Το γήπεδο η παρηγοριά μου μετά την απώλεια της αγαπημένης μου συζύγου (matiesstasport.blogspot.com)


Πρωτάθλημα Βορείου Ομίλου Β' Εθνικής 1979-80.
17η αγωνιστική (εξ' αναβολής)
Τετάρτη 27-2-1980, Γήπεδο Νάουσας
ΚΟΖΑΝΗ - ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ 1-0
1-0 Θωμάς Μακεδόνας 81' (πέναλτι)

Σχόλια